on

981 70 49
                                    

En son üç ay once yazmşsşm lan üç ayda ne yaptim sorgulamayin lutfen iyi okumalar saka yaptim.

_________________*LN

Tüm gece boyunca annemin başından ayrılmamıştım içimden bir his kulağımı çınlatıyordu, hayatımın yarısı beni bırakıp gidecekmiş gibiydi, annem beni bırakıp tekrar giderse diye tüm gece uyku ile aramı bozmuştum, benden gitmesi gereken kişi annem değil.

Odaya güneş ışıkları vurmaya başladığında Jisung'un uyanmış olduğunu düşünerek çalışma odasına gittim, kapıyı tıklatıp girmek istesem de kapının kilitli olduğunu fark ettim, yan tarafta ki yatak odasının da kapısını tıklatıp açmak istesem de nafile orası da kitliydi aşağı inip etrafa bakınmaya başladım. 

Ölüm sessizliğinin üçüncü günüydü sanki, yine etrafta kimse yoktu.

Gözüme masanın üzerinde ki kağıt parçası takıldı, elime alıp bakınmaya başladım üzerinde 'Han Jisung' yazıyordu.

Açmak istedim ama kalbim buna izin vermek istemiyormuşçasına deli gibi atıyordu, belki de gece boyu annemin değil Jisung'un başında durmalıydım.

Kağıdı açıp okumaya başladım.

'Dünyalar güzelim, Minho'm,

Özür diliyorum senden, biliyordum zamanın bu kadar kısıtlı olduğunu, belki tanımışsındır beni verdiğim sözleri tutmak zorundayım çünkü söz verdiğim anda bu şey beynimde yankılanıyor.
Bundan yıllar önce annene söz verdim, seni bulduğum gibi kendimi unutacağım diye böylelikle annen sana sen gibi bakabilsin diye bu yaşıma kadar annen beni büyüttü sıra sende senden anneni çalmak gibi bir hata yapamam, bana verilen sevgi, ilgi sana olan sevgim gibi büyük olmasa da benim için fazla. Sana bu kadar kapılmamalıydım ama karşımda o kadar güzel dururken böyle bir sanat eserini izlememek suç olurdu.
Tekrar ne zaman yolumuz kesişir bilmiyorum ama kalbinde beni yaşatmaya devam edersen her zaman aklımda kalacaksın, aralarında en parlak olan seni asla unutmam sen benim volcaknow'umsun, aklımda ki volkanik patlamaların sebebi hep sensin bunlar iyi anlamda olan patlamalar. Kolların; evim, nefesim, tanrım. Beni düşerken her seferinde sadece sen yakalayabilirsin, sana her şeyimi vereceğim çünkü benim için diğerleri arasında sadece sen parlaksın tıpkı bir elmas gibi, güneş gibi, volkanlar gibi. Yarın geldiğinde, yarın beraber olduğumuzda yanımda olduğun sürece gülüşünün nasıl parlayacağını ve güzel gülüşünle beni nasıl aydınlatacağını her seferinde içimde sönmeyen heyecanla bekleyeceğim.
Benim için en büyük günah sensin bu yüzden incinmek sorun değil, eğer incinirsen yaralarını kucaklayacağım, eğer incinirsem bırak incineyim volcaknow'um. Dokunduğunda eriyecek sıcaklıkta sev beni çünkü biliyorsun senden başka hiçbir şeyim kalmadı bu yüzden elinden geldiğince bana zarar ver umrumda değil, senden gelen herşey bana şifa. Gözlerim beni yarı yolda bıraksa da sadece sen varsın diye yürümeye devam ederim, ölsem bile benim ruhum senin için bir cennet katı, beni red etme. Seni her düşündüğümde yüreğim yanıyor tıpkı bir yanardağ gibi, patlamak için hazır bir volkan gibi. Şu soğuk duvarların arasında sıcaklığa ulaşmam gerektiği anda aklıma gelen tek şey sensin, senin sıcaklığın benim evim, sen benim volcaknow'umsun. Bu yüzden ne kadar yaksa da sarıl bana, ihtiyacım olan şey senin ateşinde yanmak, en güzel kaderim sensin Minho."

Zamandan korkmak böyle bir şey demekmiş, sevdiğimi zamanın çalması yüreği böyle yakıyormuş, hayatımın yarısı ufak bir volkan patlamasında böyle gitti benden. Geri gelir mi bilemem, belki tekrar bir güneşin altında belki tam tersi ay ışığının altında dans ederken gözlerimiz birbirine kavuşacak o zaman tüm sıcaklığım sahibini bulacak. Biz birbirimize kavuşana dek tekrar yıllar yılları kovalayacak gülüşümün sahibini tekrar görene kadar büyüyeceğim. Dün beraber iken bugünün son olması beklemiyordum, arkamda bıraktığım günlerde kokunun kalıp kalmadığını öğrenmek için o günlere sık sık döneceğim. Bizim hikayemiz çok güzeldi, bana bir sürü anı bıraktın, aslına bakarsan içimde söyleyemediğim daha çok şey var, rüyalarımda kaybolmamak için sessizce seni arıyorum, karanlıkları tek başıma yenemem. Şimdi aklımda bir dilek daha var, Tanrı'm eski günlere tekrar dönelim ama bu sefer sonsuz olsun her şey, sana söyleyemediğim bir sürü kelime var, beni rüyalarına kitle ve lütfen senden gitmeme izin verme.
Olan bitenleri tam olarak hatırlayamıyorum bile, seni özlediğim de hatırladığım fırtınalı gözlere odaklanacağım tekrar tekrar, beni, kaybolduğun yerde düşünür müsün merak ediyorum. Uzun bir gün boyunca düşündükten sonra rüyalarıma girmeni umuyorum, rüyalarında bile en güzel kaderin olmak istiyorum, söyleyemediğim her bir kelimeyi dile getirmek tüm sıcaklığımla ikimizi de yakmak istiyorum.

Han Jisung, sen benim en güzel kaderimsin, kimse kendi kaderinden sonsuza dek kurtulamaz.

___________________-LN

Arkadaşlar Jisung'un kagidinda ki yer Volcano'dan alinti hatta kopyala yapistir Minho yeride Limbo anlamissinizdir zaten neyse hata varsa kusura bakmayın ben gittim bb

210523

money after sexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin