Aradan 3 gün geçmişti, 3 gündür evden dışarı adımımı atmıyordum.Babam sevdiğim çocukla konuşmuş muydu? aralarında ne geçmişti hiçbir fikrim yoktu..!Bunu öğrenmek için en yakın arkadaşım olan beyzaya gitmiştim..Beyza benim ailemden gördügüm sevginin bin kat daha güzelini görüyordu. Çünkü evin tek kızıydı benim ise 2 tane ağabeyim vardı..beyza çok tatlı minyon tipli bir kızdı.. çok güzel gözleri ve gülümsemesi vardı ...
Evde her dediği yapılıyordu ,sırf kızları güneşte zarar görmemesi için ailesi onu tarlada çalışmaya bile götürmüyorlardı ..
Evlerinin önüne geldiğimde kapıyı tıklattım kapıyı açan nesrin teyze idi , buyur yağmur'cum bişey mi istedin ?. Nesrin teyze beyza evdemi acaba ?sohbet etmek için gelmiştimde..
Evde tabiki kızım geç buyur.
Beyzaaa kızım arkadaşın yağmur gelmiş.. beyza merdivenlerden koşar adım inmişti..
Beni görür görmez boynuma atlayıp canım arkadaşım senmi geldin?, deyip sarılmıştı:)
O kadar iyi birisiydi'ki onu görünce çok mutlu oluyordum.. bana dönerek gel odama çıkalım orda daha rahat sohbet ederiz diyip yukarı odasına çıktık..hiç beklemeden söze girdim ;beyza babamla keremin hiç kavga ettiğini veya biryerde gizli gizli konuştuğunu duydun mu? Beyza bana dönerek hayır ne olduki canımm? Ben 3 gün önce onun arabasına binmiştim bunu köyden biri görüp anneme olur olmaz şekilde anneme anlatmış yok yağmur keremle hergün arabayla gezmeye gidiyormuş ta falanda filinda halbuki öyle bişey yok o ısrar etmişti. Zaten bindiğim gibi geri indim beni çok sinir etmişti..
Beyza beni hayretler içinde dinliyordu gözleri kocaman açılmıştı.. Bana dönerek,yağmur bunda birşey yokki o senin ağabeyin gibi zaten demesiyle kalbime bi ok saplanmıştı sanki...
Ona 'oda bana öyle dedi zaten ama bu benim canımı çok acıtıyordu..
Bana neden? Diye sorunca herşeyi ona anlatmıştım benim ona karşı birşeyler hissettiğimi ama onun beni kardeşi gibi gördügünü zoruma gittiğini söyledimm..
Bana bakarak canımm sen bildiğin aşık olmuşsun ..Vayy bee diyerek bana sarıldı.. ben ise ondan bana gelecek saçma sapan cümleleri duymak için bekliyordum.
Ama o tam tersini yaptı.. bende beni destekleyen birinin olduğunu anladığımda gözlerim dolmuştu..bende ona sımsıkı sarılmıştım♡Biraz kısa oldu ama idare edin 3. Bölüm geliyor :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BULDUĞUM YER
Teen FictionAŞKLARI İÇİN HERKESİ KARŞILARINA ALAN BİR ÇİFT MÜCADELELERİN SONUCUNDA GERÇEK AŞKLARINI YAŞAYABİLECEKLER Mİ?!!! AŞK NEYDİ?! " AŞK sevmekti yaratılanı ve yaratanı! Aşk sevmekti kısacası...