Beyza'nın doğum gününden 2 gün sonra beyza bize gelmek için telefonu etti.
Alo yağmur sen misin?
Ben, alo benim beyza söyle seni dinliyorum..
Size gelecektimde müsait misiniz? Acaba
Ben tabi tabi gel müsaitiz..
Annemle babam çarşıya gitmişlerdi kadir ağabeyimin arabasıyla, evde ahmet abimle ben vardım..
Ben mutfakta beyza gelmeden güzel bir kek yapıp fırına atmıştım. Ahmet ağabeyim ise salonda tv izliyordu..
Kapı çaldı ben tam ellerimi silecekken ahmet ağabeyim içerden "ben bakarım" deyip kapıyı açmaya gitmişti..
Ahmet ağabeyim(beyzayı görünce nutkum tutulmuştu sanki.. o kadar içten ve samimi bakıyordu ki bana ona hoşgeldin beyza deyip içeri buyur etmiştim.. elinde yuvarlak fırın tepsisi vardı hemen onu elinden alıp salona geçmesini söyledim..
Salona geçtikten sonra yağmur geldi..
Beyzaa hoşgeldinn canımm
Hoşbulduk yağmur dedi, birbirimize sarıldık..
Ağabeyimin elindeki tepsiyi alıp üzerinde ki örtüyü açtım..bu su böreği idi..mis gibi kokusu evin içine yayılmıştı..
Ben beyzaya dönerek ne gerek vardı canım ellerine sağlık dedim.. beyza bana gülerek olsun canım hep bereber yeriz işte fenamı oldu sanki.. ben gülerek cevapladım.. Aklıma birden fırına attığım kek geldi..
Eyvahh! Yandı kek! Hemen ordan ayrılıp mutfağa geldim fırını açıp kontrol ettim görünüşte birşey yoktu kek gayet güzel kabarmış ve pişmiştii fırının fişini çekip keki soğumaya bırakıp kalan bulaşıkları yıkamaya koyuldum.
Ahmet ağabeyim (Beyza tam karşımda oturuyordu acaba aldığım hediyeyi beğenmişmiydi .. Eve girerken boynuna baktım ama birşey göremedim.. yoksa beğenmemiş miydi? Sehpa'nın üzerinde duran sürahiye elim uzanmıştı bir Brdak su doldurup tam içecekken beyzaya dönüp içmek ister misin ?diye sordum oda bana kafa salladı elimdeki su dolu bardağı ona uzattım ve bir dikişte içmişti suyu .. gözlerim dudaklarına kaymıştı ..kupkuru olan dudakları içtigi su ile nemlenmişti.. bana bakıp teşekkür ederim dedi.. bende su içtiği bardağı alıp onun içtiği tarafından su içmiştim..Ağzımaa çilek tadı gelmişti.. dudaklarına çilek tadını andıran nemlendirici sürmüştü herhalde deyip beyza'ya döndüm..
Ee beyza başka ne yapıyorsun? Doğum günün istediğin gibi oldumu dedim..
BANA gülerek evet hayalimdeki gibi bir doğum günüm oldu hepinize tekrardan çok teşekkür ederim dedi..
Ona dönerek hediyerin nasıldı peki beğendinmi ?
Sanki ne söylediğimi anlamış gibi giydiği beyaz gömeleginin yakasından1 dügme açıp ona hediye olarak aldığım kolyeyi çıkarmıştı..
Zaten kolyeyi alırkende ona ne kadar çok yakışacağını tahmin edebiliyordum..
Hayalimdekinden bile daha güzel durmuştu kolye ..Bana gülerek baktı bende ona gülerek baktım .
Güle güle kulanırsın inşallah dedim.
Bana bakıp çok teşekkür ederim dedi..(Ahmetin beyzaya aldığı kolye💜)
Biz sohbet ederken yağmur çay demleyip getirmişti.. elindekileri sehpa'nın üzerine koyup tekrar mutfağa geçmişti arkasından yardım edilecek birşey varmı diye bağırmıştım.. bana hayır geliyirum şimdi dedi..
Önümde duran çaylardan 1 tanesini ona uzattım elleri ellerime değdi ikimizde göz göze gelmiştik ..♡
Tam o sırada yağmur elindeki ikramlıklarla içeri girdi ikimize bakıp güldü bizde hemen ellerimizi çekmiştik..
Ben yağmura dönerek hadi sende otur artık kardeşim bak beyza gelmiş buraya kadar ben tamam tamam ama çayları doldurmak bu sefer sende tamam mı?
Ahmet ağabeyim gülerek tamam deli kız dedi.. Beyza ya yaptığım keki uzattım, canım ye bakalım kekimi nasıl olmuş?
Aynı şekilde ağabeyime de dönerek aynı soruyu sordum..
Ikiside tadım yaptı ağabaeyim bana dönerek çok güzel olmuş prensesim sen yaparsında hiç güzel olmaz mı?
Beyzada aynı şekilde kekime övgüler yağdırıyor du duyduklarım çok hoşuma gitmişti.. Bir anda kapı çalındı ben bakarım deyip kalkmıştım yerimden kapıyı açtığımda kadir ağabeyimi görmüştüm siyah beyaz çizgili tişört, siyah pantolon siyah güneş gözlügü vardı gözünde..
Bana bakarak güzelim naber?iyiyim deyip ellerindeki poşetleri alıp mutfaktaki masanın üzerine koydum.Annemle babam da yavaş yavaş geliyorlardı annem beni görünce nasılsın kızım? Dedi ben şok geçirmiştim resmen.Anneme ne olmuştu böyle kafasına saksı falan mı düşmüştü?
Bana çok iyi davranmıştı neyse diyerekten salona geçtik annemle babamada çay koymuştum.Kek ve börek ikram etmiştim..Ben ağabeyime göz kırpıp direk konuya girdim. Babama dönerek baba biz tatile çıkmak istiyoruz hepimiz reşitiz ama yinede sizin fikrinizi almak istiyoruz.. Babamdan önce annem atılarak tabi çocuklar hayat sizin hayatınız, biz size karışamayız siz istediğiniz gibi tatilinizi yapın..Biz çok sevinmiştik ..Sıra beyza 'nın anne ve babasından izin almak vardı.. Beyza bize dönerek ben izin aldım çoktan deyip güldü.. Ben ne zaman çıkıyoruz tatile?Kadir ağabeyim 2 gün sonra tatile çıkıyoruz diyip gülmüştü..Beğenmeyi unutmayın..
Takipte kalın 6. Bölüm sizlerle olacak😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BULDUĞUM YER
Fiksi RemajaAŞKLARI İÇİN HERKESİ KARŞILARINA ALAN BİR ÇİFT MÜCADELELERİN SONUCUNDA GERÇEK AŞKLARINI YAŞAYABİLECEKLER Mİ?!!! AŞK NEYDİ?! " AŞK sevmekti yaratılanı ve yaratanı! Aşk sevmekti kısacası...