Sabah uyandığımda güneş penceremden içeriye vurmuştu..Güne gülümseyerek uyandım..
Hemen elimi yüzümü yıkadım giyinip aşağı indim..Daha kimse kalkmamıştı..
Pencereden dışarıya baktığımda kadir abimin arabası park edilmiş şekilde duruyordu.
İçimden demek ki gece geç saatlerde gelmişler diyerek geçirdim..
Bugün villada mı? Yoksa dışarda bi mekanda mı? Kahvaltı yapacağız diye düşündüm..Bu yüzden herkesi uyandırmaya karar verdim..İlk önce keremin odasına gittim sessizce yatağının etrafından dolaşıp baş ucuna geldim..Tam eğilip alnına öpücük konduracaktım ki beni belimden tutup yatağa fırlattı.. .kerem ağzımı kapatmıştı...
Bağırırsam duymamaları için,
Gözlerimin içine bakarak beni öperek uyandırmaya mı geldin?
O an ağzımdan ellerini çekti ve konuşmaya başladım..
Evet ama planımı bozdun dedim gülerek..
Sadece seni öpmek istemiştim..
Hemen yatağa fırlattın beni..KEREM;Hayatım öpücük işi kolay, ya beni ölü olarak bulsaydın o zaman ne yapacaktın?
YAĞMUR;Ştt öyle deme ALLAH korusun! ne biçim söz öyle..
Hadi boşver oyalanmayı abimleri uyandıralım karnım çok acıktı..
KEREM; Tamam bi öpücük o zaman deyip yanaklarımı öptü .. kızardığımı hissettim .. olduğum yerde kaldım öylece..
Bana seslendiğini duymamışım, yanıma gelip canımı acıtmayacak bir şekilde çimdik attı.. yağmur burda mısın? Bir an irkilip burdayım dedim ve ayaklandım .. hemen abimleri uyandırdık.. Bize hazırlanın dışarda hep beraber kahvaltı ederiz dediler..
Hazırlanıp villadan çıktık..Kahvaltı yaparken ahmet abim kadir abime dün seni aradım telefonunu neden açmadın?
Sessizde kalmış deyip geçirdi.. Bugün tatsız bi olay çıksın istemiyorduk.. Kahvaltıdan sonra herkes dağılmıştı.. Ahmet abim bana mesajla beyza'ya açılamadığını yazmış bende bugün al git beyzayı bir yerlere orda bi yerde açıl dedim..
Tamam deyip beyzayla kalktılar gittiler..kadir abimle busede gittiler..Kereme bakarak kaldık mı?yine baş başa dedim..
Güldü..
O zaman bugününde tadını çıkaralım deyip beni sahil kenarına getirdi..
Üzerindeki gömleği çıkarıp denize girdi..
Bana sende gel gir dedi ama istemedim.
Kumlara uzanıp onu izlemeye koyuldum bir anda gözden kayboldu,korkuyla ayaklanıp kerem diye bağırdım ama ses veren olmadı koşarak denize girdim ve gidebildiğim kadar ileriye yüzdüm, hem bağırıyorum hemde denizin derinliklerine doğru bakıyordum..
Ama ses gelmedi.. Arkamdan omzuma bir elin dokunduğunu hissedip çığlık atarak arkamı döndüm..
Döndüğüm an keremi gördüm ondan sonrasını hatırlamıyorum gözlerimi açtığımda kerem baş ucumda beni uyandırmaya çalışıyordu.. Gözlerimi açtığımda beni göğsüne yasladı..
Özür dilerim sevgilim seni korkutmak istememiştim dedi..Onu sakinleştirmeye çalıştım bişeyim yok kerem iyiyim merak etme.. dediğimde dudaklarımız birleşti.. Ne olduğunu anlayamadım, bir süre öyle kaldık..
Beni uzandığım kumlardan kucağına alıp arabaya oturttu. Villanın yolunu tuttuk..
Yolda giderken çıt çıkmadı ağzımızdan
villaya vardığımızda ben duşa gireceğim deyip odama çıktım.. Keremi ondan sonra hiç görmedim..
Benim denizde bayılmam "ı saymazsak güzel bir gün geçirmiştikk..
Ama keremden ses soluk çıkmaması beni korkutuyordu..Arkadaşlar selam .. Sizce kerem bi anda nereye kaybolmuş olabilir?
Sizce yağmura yaptığı şakadan pişman olup köye'mi dönmüştür, yoksa kendisini affedirebilmek için yağmura sürprizmi yapacak?yorumlarda buluşalım hoşçakalın sizleri seviyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BULDUĞUM YER
Fiksi RemajaAŞKLARI İÇİN HERKESİ KARŞILARINA ALAN BİR ÇİFT MÜCADELELERİN SONUCUNDA GERÇEK AŞKLARINI YAŞAYABİLECEKLER Mİ?!!! AŞK NEYDİ?! " AŞK sevmekti yaratılanı ve yaratanı! Aşk sevmekti kısacası...