2 gün sonra ,sabah erken kalkmıştım.. Evin kaba temizliğini yapıp toz almıştım.Temizlik işleri bittikten sonra güzel bir duş alıp çıktım. Duştan sonra beyzayı aradım..
Alo beyza
Alo yağmur efendim canım?
Ne yapıyorsun ?
Bavulumu hazırladım lazım olacakları aldım yanıma.. sen ne yaptın?
Bende şimdi hazırlayacağım..
Ee peki neler aldın?
Aldım işte canım şort,mayo,bikini havlu, makyaj malzemelerimi ve güneş kremimi aldım..
Anladım canım akşam üstü bizim evin önünde toplaşalım sana uyar mı?
Olur benlik bir sorun yok..
Tamam canım görüşürüz o zaman
Görüşürüz.. deyip telefonu kapattık ..
Bende bavullarımı hazırlayıp alt kata indirdim abimler çoktan hazırlanmıştı bile..çok şıklardı..saat çoktan 16.30 olmuştu..Biz yemeğimizi yiyip ayaklandık zaten beyzalarda gelmişti..
Herkezle vedalaşıp arabaya geçtik. Ahmet abim,beyza,ben ve kerem aynı arabadaydık..Ben sevdiğim kerem ile arka koltukta beyzada ön koltuktaydı.Kadir abime yalvarmamıza rağmen bizim arabayla gelmemişti.. Benim yoldan alacağım birisi var diyerek bizden önce vedalaşıp yola çıkmıştı..
Biz keremin arabasıyla gidiyorduk.Gidişte ahmet ağabeyim dönüşte ise kerem sürecekti arabayı,kendi aralarında öyle kararlaştırmışlardı.
Aydın'dan bodrum muğla'ya 2 saat kadar birşey vardı ama biz yolda mola verdik beğendiğimiz yerlerde bol bol fotoğraf çekinmiştik. 3. Molamızda kadir abimin arabasından sarışın uzun boylu çok güzel vücudu olan genç bir kadın indi.beyza bana dönerek bu kızı tanıyor musun? Yağmur dedi.Bende hayır yanıtını vermiştim.. Bizde arabadan inip kıza doğru yürüdük..kız bize selam verip tek tek sarıldı..Biz kadir abime bakıp kafa salladık ne oluyor?der gibi bize bakıp güldü.. Sizi buse ile tanıştırayım uzun zamandır benim kız arkadaşım..kısmet bu güneymiş dedi..Bizde tek tek tanıştığımıza çok memnun olduk deyip gülmüştük.Abim hadi o zaman daha fazla gecikmeden villaya varalım..
Akşam 17.00 de çıktığımız yolu 3 buçuk saatte anca varabilmiştik..
Önceden tuttuğumuz villaya yerleşmiştik..
Tutuğumuz villa 2 katlı sade havuzu olan bahçeli bir yerde idi.
(TUTTUĞUMUZ VİLLA)
Villada herkes odasına çekilmişti..Ben uyuyamamıştım.. Ilık bir duş alıp yatağımın üzerine oturdum.Odamı daha detaylı bir şekilde inceledim.gerçekten çok güzeldi odam önceleri otelde kalırdık ama bu sefer 1 er kişi fazla olduğumuz için villa tutmuştuk..Ben alt kata mutfağa indim .. Market alışverişi yapıp dolabı doldurmuşlardı. Hemen kendime tost yaptım. 1 kupada kahve yaptım. Masaya oturup tam tostumdan bir ısırık alacaktım ki karşımda keremi gördüm..Sen beni mi izledin? dedim. Bana gülerek yaklaştı ne var yani sevdiğimi izleyemem mi? Dedi. Bende gülerek tabii izlersinde korkuttun beni dedim.. bana dudaklarını büzüp uy benim sevgilim benden mi korkmuş ay ay ay kıyamam ben deyip sarıldı..kerem aç mısın ? Diye sordum ,biraz deyince tostumun yarısını ona bölüp verdim..
Kahvemide yudumlamıştı.yatmak için odalarımızın yolunu tuttuk. Onun odası benim odamın çaprazında kalıyordu iyi geceler deyip odalarımıza çekildik...Bölümler bi anda karıştı kusuruma bakmayın lütfen.. yeni bölümde görüşmek üzere:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BULDUĞUM YER
Genç KurguAŞKLARI İÇİN HERKESİ KARŞILARINA ALAN BİR ÇİFT MÜCADELELERİN SONUCUNDA GERÇEK AŞKLARINI YAŞAYABİLECEKLER Mİ?!!! AŞK NEYDİ?! " AŞK sevmekti yaratılanı ve yaratanı! Aşk sevmekti kısacası...