4.DOĞUM GÜNÜ♡

9 2 2
                                    

4.bölüm

O gün hastahane çıkışı sevgilim bizi eve bırakmıştı.Arabanın arka tarafında ben, ön tarafında ise babam oturuyordu..
Gözlerimiz tek bir noktada buluşuyordu...arabanın dikiz aynasında♡ eve kadar bakışmıştık.. Çok mutluydum.. çünkü sevdiğime açılabilmiştim ve onunda beni sevdiğini kendi ağzından duymuştum, içim içime sığmıyordu.Eve geldiğimizde hemen arabadan inip bana yardımcı oldu.. Elleri belime gelince ikimizde göz göze geldik bana gülümsedi bende ona gülümsedim..Ve kulağına fısıldadım" iyi geceler sevgilim " oda bana sanada "iyi geceler sevgilim.." Babamın bizi izlediğini adım gibi biliyordum ama babam bize hiçbirşey demiyordu.Babam cebinden çıkardığı parayı sevdiğim adama uzattı evladım al bu parayı bize çok yardımcı oldun kızımın başında bekledin ALLAH Razı olsun senden deyip parayı zorla keremin ceketinin cebine sıkıştırdı.. Babam bana dönerek hadi kızım sana yardımcı olayım, bak saat gece yarısını geçiyor! deyip eve girmiştik..Işıklar kapalıydı annem uyumuştu.. uyuduğuna çok sevinmiştim çünkü gecenin bu vaktinde onun laflarıyla uğraşamayacaktım.. Hoş laf söylese ne ki benim keyfimi hiçbir şey kaçıramazdı.. Ertesi gün beyza başıma gelen olayları duyup ögleden sonra geçmiş olsuna gelmişti.
Onun gelmesine çok sevinmiştim.. Yanıma gelir gelmez sarıldım..
Nasılsın beyza?
İyiyim yağmur.
Sen nasılsın? Nasıl oldu böyle birşey?
Ben önemli değil yaa ufak bir kaza
Anladım canım duyunca çok üzüldüm hemen izin alıp buraya geldim..
İyi etmişsin canımm
Sen şimdi onu bunu boşverde abilerim 1 haftaya kalmaz köye geliyorlar ee biliyoruz ki seninde 1 hafta sonra doğum günün var
Ben böyle sözler ettikçe beyza'nın bembeyaz olan yanakları alevlenmişti sanki, kıpkırmızı olmuştu..
Ona;utanma kızım yaa sen abimi deliler gibi seviyorsun ikimizde biliyoruz bunu
Beyza daha da utanmıştı ..
Bana dönerek abinlerle doğum günüme gelin lütfen zaten 1 haftaya kadar sende biraz daha iyi olursun değil mi?
Ben evet evet tabiki iyi olurum doğum gününe seve seve geliriz..
Beyza çok mutlu olmuştu..
1 haftaya kadar bende toparlanmıştım.
Abilerim gelmişti .. Kadir ve Ahmet abimleri çok seviyordum, annemde onları çok seviyordu bana göstermediği ilgiyi şevkati onlara gösteriyordu.. bu durum zoruma gitsede sonuçta onlar benim ağabeyimdi en büyüklerimiz kadir ağabeyimdi, 2.si ahmet ağabeyimdi 3.de bendim en küçükleri, aralarımızda sadece 1 ve 3 şer yaş farkı vardı. kadir abim 24 ,ahmet ağabeyim 21, ben ise 20 yaşında idim.Beyza benden 1 yaş büyük ama ismimizle birbirimize hitap ediyoruz.. Ahmet ağabeyimle beyza aynı yaşlarda oldukları gibi gözükmüyorlardı.. beyza çok minyon; ama ahmet abim esmer tenli, kaslı baba yiğit adam gibi duruyordu.. aynı şekilde kadir ağabeyimde öyle idi.. şehirde spor salonlarından hiç çıkmıyorlardı.. ertesi gün beyza'nın doğum günü vardı.O akşam hangi kıyafetimi giyebilirim ?diye dolabımı yokladım çok beğendiğim bir elbise çıktı. V yaka pembe çiçekli diz altı bir elbise, çok güzeldi bana yakışacağını çok iyi biliyordum..

              (Yağmurun giydiği elbise🌺)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yağmurun giydiği elbise🌺)

kendim beyaz tenli olduğum için her elbise yakışıyordu bedenime,elbisem zaten ütülüydü bu yüzden odamın kapısının arka tarafına astım. Ertesi gün bütün evi temizlemiştim çünkü annemden azar işitmek istemiyordum. Temizlik bittikten sonra duşa girmiştim hemen güzel bir makyaj (abartısız) ağabeylerimde aşağıdan haydi güzelim bak beyza üflemek üzere mumlarını çabuk olalım haydii..
Ben tamam tamam geldim ..
Koşar adım aşağı indim ağabeylerim vayy bu ne güzellik gözlerimizi aldın 😍
Ben utanarak aman abi her zamanki halim işte.. asıl siz çok yakışıklı olmuşsunuz neye borçluyuz bunu? Abim gülerek baktı bana sen çok iyi biliyorsun neyse hadi çabuk! ağabeylerim ile kendilerine ait arabalarına binip beyzalara doğru yol aldık..
Beyzaların kapısının önüne geldiğimizde kapıyı çaldık. Üçümüz de hediye almıştık beyza'ya. kapıyı açan serdar amca idi.Bizi gördüğü an oo çocuklar hoşgeldiniz buyrun buyrun geçin içeri serdar amca ağabeylerimle tokalaşırken ben hemen beyzanın odasına çıktım.. Beyza hazırlanmıştı bile çok güzel bir elbise giymişti.Kırmızı uzun yırtmaçlı ve orta kalınlıkta askıları olan bir elbise giymişti..
Ailesi kızlarının ne giydiğine asla karışmıyorlardı..

 Ailesi kızlarının ne giydiğine asla karışmıyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Beyzanın giydiği elbise❤)

Beyza'ya dönerek ayy canım arkadaşım çok güzel olmuşsun MAŞALLAH deyip gülmüştüm.. Oda bana bakarak ay sende çok güzel olmuşsun benim arkadaşım zaten hep güzel diyerek gülmüştü..Ben hazırsan birazdan seni aşağıya çağıralım olur mu? Dedim oda bana tabi ben hazırım ama inmeden sana birşey diyeceğim ,ben; söyle dinliyorum ...
Aşağıda salonda kerem de var senin geleceğini bildiğim için onuda çağırdım kızmadın değil mi bana?
Ben gülerek tam aksine çok mutlu oldum dedim.. bana bakarak hayırdır benim bilmediğim birşeymi oldu dedi gülerek,
Ben evet biz sevgiliyiz meğersem ikimizde birbirimizi seviyormuşuzda haberimiz yokmuş .. Beyza dediklerimi duyunca gülerek bana sarıldı canımm arkadaşımm benim sen herşeyi hak ediyorsun dedi ve birbirimizden ayrıldık ..
Ben ona dönerek ben artık aşağı ineyim son kez hazırlananlara bakayım
Bana tamam canım deyip odadan çıktım ve aşağıya indim, mutfağa girip ikramlıklara baktım ve ağzıma tatlı bir kurabiye atıp salona geçtim salona adımımı attığım an herkes bana bakmaya başladı.. ee nerde beyza artık keselim şu pastayıda olsun bitsin değil mi artık diyerek sokrandı kadir abim.
Ben tamam tamam şimdi inecek aşağıya diyip tekrar mutfağa girdim ..arada bir nesrin teyze gelip kızım sen bırak ben hallederim diyip diyip hiçbirşeye elini sürmeden salona geçiyordu 😅 Ben hiç umursamayıp pastanın mumlarını üzerine koyuyordum taaki belimde hissettiğim elle arkamı bir anda döndüm, sevdiğim adamı keremi görmüştüm♡ yanağıma bir öpücük kondurup çok güzel olmuşsun prenses beni büyüledin resmen diye kulağıma fısıldadı..
Bende ona dönerek sende çok yakışıklı olmuşsun deyip yanağını öptüm.
Ve ona hemen içeriye gitmesini söyledim ağabeylerimden birisi görürse böyle sarmaş dolaş olduğumuzu nasıl açıklama yapabilirdik ki? Sözümü dinleyip tekrar salona geçti bende pastayı elime alıp salona doğru yürüdüm beni gören herkes ayağa kalkıp yanıma geldiler ışıkları kapattık ve beyzayı aşağıya gelmesini söyledim yavaş yavaş merdivenlerden indi .. hepimizin ağzından iyiki doğdun beyzaa🤩 iyiki doğdun beyzaa sözleri çıkıyordu.. Ve ışıkları açtık beyza'ya dilek tutmasını söyledik.. dilek tutarken ahmet ağabeyime bakıyordu.. Ben ne dilediğini çok iyi biliyordum, ama çaktırmamıştım..
Pastayı kesip ikramlıkları servis ettik.. herşey çok güzeldi .. saat 23.00 a geliyordu ahmet ağabeyim kaş göz yapıyordu kalkmak için ben ise hep oyalıyordum..
Gece 00.00 ı geçerekten beyzalardan ayrıldık.. çok güzel bir gece geçirmiştik..

Saçmalamış olabilirim...😁
İNŞALLAH beğenirsiniz
Hoşçakalın..
Takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın !



AŞK  BULDUĞUM  YERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin