9.OLAYLI GECE🌙

7 2 2
                                    

Tam o sırada telefonum çaldı..
Arayan kız kardeşim  yağmur'du..
Hay aksi tam sırasıydı deyip telefonu açtım..
Alo! efendim yağmur;abi ne olursun gel kerem bi kavgaya karıştı..hepsi benim yüzümden oldu  ne olur gel.. kendilerine zarar vercekler ben durduramıyorum..
Tamam , sen şimdi sakin ol bana konum at hemen geliyoruz..
Tamam atıyorum.. Beyza'ya dönüp güzelim kerem bi  kavgaya karışmış , hemen gidelim ..
Beyzaa tamam deyip  hemen bi taksi çevirip gittik...Gittiğimiz mekan çok kalabalıktı iğne atsan yere düşmezdi.
Hemen yağmuru aradım ,abi o kalabalığın içinden geçin karşınıza bir kapı çıkacak hemen gelin burdayız..Tamam deyip telefonu kapattım.
Kapıdan girdiğimizde kerem bir adamla kavga ediyordu,ikisininde eli yüzü kan olmuştu yağmur yapmayın diye bağırıyordu,hemen araya girip hop hoop beyler ne oluyor burda?sizin zorunuz ne!
Adam bana dönüp sen önce karşındaki it herife sor..Adama nasıl konuşuyorsun deyip üzerine yürüdüm.. Oda tırsmış gibi bi adım geriye gitti.yönümü  kereme dönüp kerem sen yağmuru nasıl hiçe sayıpta kavgaya karışırsın?
Kerem; abi ilk o laf attı yağmura,sulandı pis herif bende duramadım tabii,
Ahmet;bu sözleri duyduktan sonra bende yerimde duramayıp bi kaç defa adama yumruk attım..Adamlar tamam abi özür dileriz diyene kadar vurdum..Beyza yağmuru alıp dışarı çıkmıştı.Adamlar arkalarına bile bakmadan kaçıp gittiler..Bende keremi alıp dışarı çıktık,yağmur'u gördüğüm zaman hemen sarıldım.. İyimisin?korkma geçti..tamam sakin bişey yok!
Yağmur benden ayrılıp kereme koştu..
Ağzı yüzü kan içindeydi hemen çantasından çıkardığı peçete ile yüzündeki yaralara bastırdı..Bana dönüp abi bu böyle olmayacak bi hastaneye gidelim!
Kerem benim bişeyim yok önemli değil desede,benim içim içimi yiyordu..Abime göz kırptım,arabaya binip yakınlardaki bi hastahaneye gittik. Kerem biraz sinir olmuştu ama,bunu onun iyiliği için yapıyorduk..Hemen bir odaya alıp pasuman yaptılar kırık çıkık yoktu.Çok sevinmiştik kırığı olmadığına..
Hastaneden sonra villaya geçtik,kadir abimler hâlâ gelmemişlerdi.Ahmet abim aradı ama açan olmamıştı.Neyse sabah gelirler artık deyip odasına yatmaya gitti.
Beyza ben ve kerem alt kattaydık.Kerem havuz başında sigara içiyordu. Bende tam yanına gidecekken beyza bende yatmaya gidiyorum iyi geceler deyip odasına çekildi.
Bende keremin arkasından sarıldım,bi anda irkildi..güzelim dedi.Sen uyumadın mı?hâlâ Hayır uyku tutmadı dedim,sana bişey olacak sandım çok korktum.. O kadar çok bağırdım ki sana sen beni duymadın bile..
Haklısın güzelim,özür dilerim dedi ve bana dönerek sarıldı..
Bende gülerek ee banada yokmu sigara dedim..yüzüme bakakaldı..
Aşkım sendemi sigara içiyorsun dedi.
Bende yok ama bu gece ilk deneyimim olacak deyip masanın üzerinde duran paketten 1 tane aldım dudaklarımla birleştirdim.
Kerem dikkatli bir şekilde beni izliyordu..
Onun beni izlediğini farketmiştim.
Ee hani ateş?dedim.
Cebinden çıkardığı çakmakla sigaramı yaktı.
Dumanı onun yüzüne üfledim, bu yaptığımdan çok hoşlanmıştı sanki..
Yağmur bak beni gaza getirme!Ben ne olacakmış seni gaza getirirsem?
Bana gülerek çok fena şeyler olur bak dedi ve güldü..Gülerken yanaklarında gamze çıkardı.. her gülmesinde bitiyordum resmen..
Dahada çok sarıldım...seni çok seviyorum kerem dedim.. Oda beni çok sevdiğini söyledi.. saçlarıma yanaklarıma öpücük konduruyordu.. Benim sevdiğim bu benim yarim benden başkasına yar olmaz deyip geçirdim içimden...

Aklım kadir abimlerdeydi hâlâ.. ne mesajlarıma bırakmışlardı nede aramalarıma.. Kereme dönüp uykum geldi ben yatmaya gidiyorum dedim..tamam güzelim iyi geceler deyip yatmaya çıktım..Kerem yattımı yatmadımı bilmiyordum..

Güzel bi okunma gelirse 10. Bölüm  gelecek...Hoşçakalın..:)

AŞK  BULDUĞUM  YERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin