Pov.Kika
Čakala som na Erika v meste.Volal mi že tu bude za pol hodinku.Otočila som sa a už som ho videla ako je na parkovisku a vystupil s auta.Šiel smer ku mne."Ahoj tak ma tu máš.""No super som rada že si prišiel.""To je jasne ved prečo by som nemal?""No ehm som si myslela že nebudeš mať čas alebo tak dajak.""Aha no dobre to je jedno poďme pretože som Katrin povedal že za tri hodiny pre ňu pridem stihneme to za tri hodiny nie?""Ale jasne."Šli sme smer nákupne centrum a vošli sme dnu.Keďže sme obaja amateri a nevieme piecť,tak sme šli najskôr do cukrárne pre tortu.Vošli sme do cukrarne a šli sme k pultu kde mali rôzne zákusky a v druhom mali torty.Šli sme k pultu s tortami a pozerali sa na ne.Všetky boli krasne.Ale nakoniec ma zaujal jeden a Erik ho odsúhlasil pretože aj jemu sa zdala najlepšia vybrali sme teda túto:Nechali sme si ju dozdobit dala nam tam predavačka Happy Birthday a sviečku s vekom tam dame už my sami.Nechali sme si tortu zabaliť do krabice a vyšli sme s cukrárne.Auto mal blizko dak bol hneď späť."Dúfam že sa tá torta neroztečie keď je take horko.""Ale nebooj na všetko som myslel dal som ju do kufra do chladiaceho boxu tam sa jej nič nestane."Nič som mu už na to nepovedala a šli sme hľadať ozdoby a darček pre Katrin.Erik jej vybral v zlatníctve naramok(nebudem opisovat kde všade isli som na to leniva xd)a ja som jej kúpila velkeho plyšoveho medvedika pretože Katrin miluje plyšákov.
(Erikov darček)
(Kikin darček)
Spokojný s výberom sme vyšli s nakupneho centra a šli sme k Erikovmu autu.Dali sme tam macka a erik schoval naramok.Nasadli sme do jeho auta a šli sme smer Erikov dom pretože sme sa nakoniec zhodli že oslava bude uňho.Budeme tam len my traja pretože Katrinin brat nemôže aj keď sa dnes vrátil s Japonska.Erik zastavil pred jeho domom teda vilou a šli sme smer garaž kde sme nechali auto.Erik vzal taštičku kde mal krabičku v ktorej bol náramok a zaroveň vzal aj tortu ja som vzala mega veľkeho maca a šli sme k dveram.Hm problem bol taký že Erik nemal jak odomknúť."V pravom vačku mam klúče vyber je dajak."Maca som si prehodila do lavej ruky a s pravou som mu vybrala kluče z vačku a odomkla dvere od vili.Vošli sme dnu dala som kluče do dvery a prinkla som.Vyzuli sme si boty v predsieni a šli sme do obyvky.Erik dal do ladničky tortu ja som položila maca na gauč a šlo sa ozobovať.Po dvoch hodinach sme mali konečne dozobene.Erik sa šiel prezliecť ja som mala veci zo sebou v taške takže som šla prezliecť do hosťovskej a Erik šiel pre Katrin. A oslava sa môže začať.
Btw toto je Erikova vila
😊😊Dufam že sa vam bude kapitola pačit čuuus
YOU ARE READING
Instagram model
RandomPribeh o dievčati ktore sa zamiluje do Instagramového modela.