Zobudili ma zvuky z kuchyne.Šlahla som si dačo na seba a šla som dole po schodoch kde sa horlivo o niečom rozprávali Kika a Erik."Ahojte""Jej Ahoj Katrin""Ahoj čo tu robiš?""Too riešime jednu vec.""Ano a aku?""Laska chcel som ti o tom povedat neskôr ale dobre poviem ti to teraz.Ideme ja ty a Kika na dovolenu do Dubaja.""Do Dubaja?""Ano vieš už je koniec školskeho roka tak ma napadlo žeby sme šli spolu ako kamarati na dovolenku.""Aha dobre a kedy?"Tento víkend dneska je Pondelok.""Aha dobre.""Uz som ti vybavil dovolenku v kaviarni a ja tiež.""Dobre a na ako dlho tam ideme?""Na mesiac.""Fuha dobre môže byť.""Dobre tak ja už musim isť ahojte.""Ahoj Kikuš."Kika odiša a my sme tu a Erikom ostali sami.Šla som sa hore osprchovat a preziecť a šla som dole za Erikom ktory dačo čaroval v kuchyni."Erik dačo ti hori.""Sakra."Vzala som rychlo handru vzala tu panvicu a napustila do nej vodu a tym som ten oheň zahasila."Zlato prepač chcel som ti urobit raňajky.""To nevadí ja nam niečo urobim chod si sadnuť a radšej už do kuchyne nechoď."Dala som mu pusu a šla som nam robiť raňajky on zatial dačo pozeral na notebooku.Strašne sa tešim na tú dovolenku.V Dubaji som ešte nebola.Najedli sme sa a šli sme pozerat dajaky film."Láska nepôjdeme sa prejsť už ma to pozeranie filmu nudí.""Dobre a kde by si chcel isť?""Do mesta chcel by som si dať urbit tetovanie?""Tetovanie ale ved ty sa bojíš ihiel.""To ano ale to je dačo uplne ine.""Ano a v čom je to ine?""Vo všetkom." Nič som mu na to už nepovedala vzala som si mobil a peňaženku Erik to iste obuli sme sa a vyšli sme s domu.Zamkla som a šli sme na jeho motorku.Dal mi helmu a on si dal tiež a vyrazili sme smer mesto.
Nazdarček som spät a spolu somnou aj tento pribeh.Dufam ze sa vam bude pačiť ahojky.
YOU ARE READING
Instagram model
RandomPribeh o dievčati ktore sa zamiluje do Instagramového modela.