18+
Šla som od Kiki domov.Erik mi písal že sa ešte zdrži v agenture.A mne to hralo do karat.Dneska máme výročie tak mam preňho prekvapenie.Otvorila som dvere od našej vili a zamkla som.Vyzula som sa na chodbe a šla som do izby.Obliekla som si moje oblecenie ktore som si kupila pre Erika.Napisala som mu na ig nez sa ponáhľa.
-pianogirl
Daddy ponahľaj sa prosim.Tvoja babygirl ťa už čaka.-erikimhotiknow
Oh kurva baby toto mi nerob hneď som doma a ver mi nesadneš si dva týždne
_pianogirl
Už ťa čakam daddySedela som na posteli a čakala kým príde do izby.Počula som ako buchli vchodove dvere.Počula som kroky po schodoch a otvorenie dveri od izby. Erik stál vo dverach a pozeral sa na mňa.Videla som ako mu uz stoji penis v pozore."Hm baby si tak sexy v tom."Pomaly šiel ku mne a dal si dole košelu.Neskôr aj nohavice a ostal iba v boxerkach.Mne dal dole tričko a sukňu a ostala som iba v spodom pradle.Začal ma bozkavať na pery.Bozkavali sme sa dravo.A neskôr sa presunul na krk kde ma uhryzol.Odpol mi podprsenku a bozkával ma na prsiach."Hm baby poď somnou.""Kam ideme?""Uvidiš bude sa ti tam pačiť."A nahodil uchylný vyraz.😏.Vyšli sme s izby a šli sme na chodbu. Na konci chodby boli čiernočervene dvere.Odomkol ich a otvoril.V izbe bola manželská postel ktorá mala čierno červene obliečky.Vošli sme dnu.Boli tu dve skrine a boli tu same dilda rôznej velkosti a aj vybrátori.Potom nejaký bičik puta a rôzne erotické hračky."Tak baby čo vyskúšame ako prvé?""Ehm no."Erik vzal putá a pripútal ma k posteli.Vzal aj dildo,vybrátor lubrikant a kondomy.Prišiel s tym za mnou a polozil to na postel.Dal mi dole nohavičky a hodil ich kdesi do marie.Vzal lubrikant a dal si ho na prsty.Lubrikant odhodil na postel a šiel ku mne."Laska nôžky od seba."Poslúchla som ho a dala je od seba.On sa priblizoval prstami a vnikol nimi do mňa a pomaly do mňa nimi priražal aby ma roztiahol.Vybral ich zo mňa a vzal didlo.Nalubrikoval ho.(idk či je to spravne nazvane)a vrazil ho uplne do mňa a začal nim pohybovať."Ach hmmm daddy."Dildo vytiahol. A vymenil ho za vybratol ktory do mňa vrazil a dal ho na nastredný stupeň."Och božeee ach hmm."a k tomu vybratoru do mňa vnikol on svojim penisom.Vybrator vo mňe vybroval a on do mňa zbesilo priražal.Obaja sme vzdychali.A urobili sme sa.Vytiahol zo mňa penis a vybrator a lahol si vedla mna.Pobozkal ma objal a zaspali sme.
Shiiit asi sa pôjdem okupať vo svätenej vode.😏🤭
KAMU SEDANG MEMBACA
Instagram model
AcakPribeh o dievčati ktore sa zamiluje do Instagramového modela.