Erik a Katrin sa bohuzial rozisli pretože zistili ze ich vztah nema zmysel.Katrin sa odsťahovala do Japonska našla si tam chalana a snim mala svadbu a tri deti.Erik sa zamiloval do Kiki a mali tiez svadbu a maju dve deti.
Ale čo šalim vas.Ked Kika s Erikom mali na oslavu všetko prichystane a boli prezlečeny tak Erik šiel domov pre Katrin.(kedze som leniva a nechce sa mi opisovat dianie na oslave tak to preskocime).Dali jej darčeky a ona bola velmi nadšena.Dali si tortu a rozpravali sa o hocičom.Keď boli už dve hodiny ráno šli spať.Erik šiel do prace,Katrin na brigadku a Kika na prednášku.Neskôr po škole sa Kika zastavila u Katrin v kaviarni."Ahoj no čo aka bola prednáška?""Ahoj ale uplne o ničom dobre že si tam nebola.To som tam ani ja nemusela chodiť a radšej by som ti pomahala tu.""Načo je tu Tomaš.""P-počkať ako ten Tomáš?""Ano ten na ktoreho maš crush.""Shit ako vyzeram dobre?""Ano vyzeraš."Zo skladu vyšiel Tomaš a keď uvidel Kiku tak už aj bol pri nej."Ahoj čo si daš?""Teba ehm teda noo..uhmmm to čo vždy."Ked Kika povedala že si da jeho tak sčervenal.A radšej nechal objednavku na Katrin a on šiel obsluhovať."Zlateeee.""Buď ticho.""Alee niekto sa červena."
Pov.Erik
Vošiel som do kaviarne kde pracuje Katrin a videl som ako sa rozprava s Kikou ktora sa červenala."Ahoj Kika a ahoj láska Kikuš čo sa tak červenaš?""Za tebou je jej crush.""Tamten chalan?""A-ano to je Tomaš Katrinin veduci."Vyzera mlado na veduceho.""No ano kaviareň patri jeho rodičom ale on tu šefuje ma 20.""Aha chapem a už ťa niekde pozval.""Noo ehm.""Takže nie."Ten chalan veduci Katrin prišiel knam keď ma ale zbadal zmrzol na mieste a ja tiež.Odišiel rychlo do zadu a ja som zdrhol s kaviarne.Zvonil mi telefon volal mi brat."Ahoj Erik vratil som sa do New Yorku prepač že ti to oznamujem až teraz vratili sme sa pred pol rokom.""A prečo si sa ozval až teraz?zrazu si si spomenul ze maš mladšieho brata?""Nezvišuj na mna hlas Erik.""Vieš čo bež do piče Alex."zložil som mu.Hupsik no ale som slubila dramičkuuuu🤭🤭🤭v ďalšej časti zistite čo sa stalo medzi Erikom a jeho bratom Alexom a prečo obaja Tomáš a Erik ušli.