Pov.3osoby
Erik s Katrin sa zasnúbili a mali svadbu.Kika sa odsťahovala do Koreji a tam začala svoju karieru speváčy občas chodi ale za svojimi kamaratmi do New Yorku.Katrin a Erikovi sa narodilo dieťa a ma meno Leo.Malý Leo rastie ako z vody a dnes ma už 15 Rokov.Kika je hrdá teta Leonarda.Leo chodí na strednú školu zdravotnú.Erik je hasič a Katrin je jeho sekretarka pomaha mu s papiermi a tak.
Pov.Kika.
Po dlhej dobe som sa rozhodla isť pozrieť Katrin a Erika a maleho Lea.Leo a ja sme ako najlepši kamarati dosť spolu vychádzame.Lietadlo pristálo v New Yorku ja letisku.Vystupila som zneho a šla si pre kufre a zavolala som si taxik.Taxik prišiel po pol hodine povedala som mu adresu a vyrazili sme.Leo ma dnes 15 tak som mu kupila tak som mu kupila parfem a hodinky.Taxik zastavil na danej adrese kde byvaju Katrin Erik a Leo.Vlastne bývaju v Erikovej vile.Dala som taxikarovi peniaze on mi otvoril kufor a ja som si zneho vzala kufre.Zatvorila som kufor od auta a taxikar odišiel.Brana bola otvorená tak som len vošla a zazvonila som.Otvoril mi Leo."Ahoj teta Kikaaa!""No ahoj oslavenec."Pustil ma dnu a objal ma."Prišli aj Ujo Tomaš a ujo Alex a teta Lexi.""Oh ehm dobre a kde maš mamu a otca?""Mamiii ociiii je tu teta Kika a zháňa vaaas."Erik s Katrin sa konečne dovalili do predsiene."Ahoj Kikaa čo sa deje?""Ja len prečo ste mi nepovedali že tu budu aj Tomaš a ta Lexi.""No Tomáš je môk brat tak je jasne že bude na oslave môjho syna.""Šak dobre no."Nikto už nič nepovedal ja som si šla zaniesť kufre do hosťovskej a šla dolu kde bol Leo.Dala som mu darček ktorý sa mu veľmi páčil.A dalej sme pokračovali v oslave.A ako to dopadlo nakoniec?to už je iný pribeh.Ahojky konečne som sa dokopala tento pribeh dopísať.Viem že koniec je oničom ale tak čo už.Ešte vam sem dam fotky Alexa Lexi Tomašovej manželky a Leonarda.
Alex
Leo
Lexi
Byee
YOU ARE READING
Instagram model
RandomPribeh o dievčati ktore sa zamiluje do Instagramového modela.