Uplne viem načo sem prišiel Alex.Zničit mi život ako to robi už odkedy nam zomreli rodičia.Môj mladši brat Tomaš mi ani tak nevadi ako on.Alex mi robi zo života peklo od mojich 15tich.Potom sa odstahoval aj s mojim malym bračekom.Nechcel som aby šiel snim no musel.Alex je hnusne monštrum nič viac.Ked som si ako 16ročný našiel priateľku vtedy ešte žili naši rodičia.Šiel som ju predstaviť rodičom ktorym sa pačila a mali ju radi samozrejme to by nebol Alex a nenatrepal jej o mne niečo čo je dávno zabudnuta minulost a samozrejme ona tomu uverila a nenechala si to ani vysvetlit a rozišla sa somnou.V deň mojich sedemnastich narodenin Alexovi zazvonil telefon že sú rodičia mrtvy. ja som sa ani tak nezrútil ako sa zrutil najmladši znas čiže Tomaš.Ako 17ročny som sa stal modelom a neskôr som si založil instagram a pôsobil som ako model tam.Alex a Tomaš sa odstahovali.Bol som s toho smutný pretože Tomaša mam velmi rad.Dobre späť do reality.Chcel som sa naspäť vrátiť do kaviarne ale spomenul som si že mam pre Katrin niečo v aute takže som pre to šiel.Vrátil som sa naspäť do kaviarne a chcel som isť za nou ale zastavila ma niekoho ruka.Bol to Tomaš."Môžeme sa potom porozpravať?""Samozrejme." Tomáš šiel ďalej pracovať a ja som šiel naspäť za Katrin ale Kika tu už nebola."Čo chcel od teba?" "Porozpravať sa."" Prečo?""Je to môj brat.""Čo?""Neskôr ti to vysvetlim.""Dobre a prečo si tak ušiel?""Oh som si spomenul že som si zabudol dačo v aute tak som šiel pre to.Vlastne je to pre teba."
"Ďakujem zlatko ale veď narodeniny som mala včera." Ja viem láska ale tento je pre mňa veľmi špecialny."Špecialny.""Ano patril našej mame.Braček som rád že si sa znova zamiloval.""Aj ja som za ňu rad inak počuj čo ty a Kika?"Nahodili sme s Katrin uchylne vyrazi 😏a on zbledol a od hanbi ušiel preč.Začal som sa smiať aj s Katrin."Vždy bol tak hanblivý?""Ano odjakživa.""Braček prestaň ma ohovarat a podme už.Katrin ukradnem ti frajera dlho som ho nevidel urobíš uzavierku a zamknes prosim?""Vlasne už ju mam hotovu tak pôjdem svami ale idem ku Kike.""Tak ťa tam hodime.""Dobre."Katrin sa šla len prezliecť tak sme ju počkali zamkla sa kaviareň a šli sme k môjmu autu."Vykradol si banku braček?""Nie prečo?""Tak len"Nič som mu na to nepovedal nasadli sme do auta a šli smer ku Kike domov a potom ku mne.
Nemam čo k tomu povedať ale koniec dramatu zatiaľ.😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Instagram model
AcakPribeh o dievčati ktore sa zamiluje do Instagramového modela.