Ya olm deliricemmmm. Bütün akşam boyunca shifting denedim ve 1 kere dahi olmadıı.
Tren metodunu denedim.
Julia metodunu denedim.
Bide merdiven metodunu denedim aq hiç biri olmadı pls taktik verinn.
Ya şu hayal etme kısmı bende hiç olmuyor.
Tam yapıom başardım dediğim bina kapısı çarpılarak kapıtıldı dikkatim dağıldı.
Ya bide bende Julia metodunu yaparken şey oluyo tam böyle neredeyse bütün belirtileri alıom. Ah diom başardım gözümü bir açıom odamdayım :')
Allah rızası için bi help banaa. Deliricem çok yapmak istiyom olmayıncada sinir oluom bi daha yapmıcam diom. Sonra aklıma shiftingle akaza ve rengokuyla sevgili olabileceğim geliyor tekrar yapıom. Yok arkadaş banane gerekirse 1 hafta hiç uyumam ama onu başaracak içimde kaldı bak.Ben bekleme odamı şey yaptım. İşte böyle bembeyaz Bir yer olacak. Sonra karşımda sarı bi kapı olacak kapının yanındada tatlı bir köpke. He bide bekleme odam vanilya kokcak.
Ben bunları bu kadar düşündümde aq bi kere bile bırak akaza yada rengoku ile sevgili olmayı bekleme odama gidemedim mm. Allah rızası için help. Naş daha hızlı shiftinlenebilirim yada bekleme odama nasıl gidebilirim. Ha bide önerileriniz Julia metodu gibi metodlar olabilir mi? Çünkü gerçekten hayal etme işinde berbatım :')
Lütfen çözümlerinizi bana özelden yada bırdan belirtin (≡^∇^≡)
Bugün bölüm atamadım:(
Çünkü bütün gece hiç uyumadan shifting denedim. Uyumadan olanları ama. Belki yarım saat bile uyumamışımdır. Neyse
Bayssss
︵ By~
(''\(●-●)
\ / 0\ \
( )''
\__T__/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaza x Reader
FanfictionAusama Himaru küçük yaşta yetim kalmıştır. Ve 18 yaşındayken bir iblis tarafından hayatı kurtarılır.