Annemle kavga ettik o yüzden biraz moralim bozuk... Umarım bu bölüm güzel olur.
Uyandığımda Akaza hala yanımda bana sarılmış duruyordu. Anlaşılan daha uyanmamıştı. Bende onu rahatsız etmemeye çalışatak yavaşça yataktan kalktım.
Akaza biraz kıpırdanmıştı ama sonra tekrar uykuya daldı.
Hızlıca dışarı çıktığımda Douma ve Kokushibo yu gördüm.
Ausama: douma-donoo naber?
Douma: ha iyidir güzellikkk.
Ausama: he şey dıcektım de müsait misin?
Douma: ah evetttt
Ausama: ben hani senden sonra iblis oldum ya. Ama seni geçtim? Ah biliyor musun erkekler daha çok güçlendiriyormuş. Bence kadınlarda n çok erkekleri yemelisin. ^^
Doumanın yüzündeki damarlar belirginleşmişti.
Ausama: ahh ne acınası! Yoksa sinirlendin mi? Sinirlenmene gerek yok altı üstü senden daha sonra olmama rağmen seni geçtim o kadar? Değil mi Kokushibo-san? ^^
Kokushibo sessiz kaldı.
Douma: ahh Ausama-chan böyle şeyler demen beni gerçekten üzdüüü arkadaşız zannediyordum mm.
Dedi yapmacık bir üzüntü ve gülümsemeyle.
Ausama: eh arkadaşız tabii ama gerçekleri de öğrenmen lazım değil mi? Neyse görüşürüz Kokushibo-san.^^ ha bide bugün sen ben akaza beraber avlanmaya gidelim mi?
Kokushibo: olur.
Ausama: tamam o zaman görüşür-
Bi andan arkadan yüksek bir kahkaha sesi geldi. Arkamı döndüğümde Akaza yı gördüm. Gülmekten yerlere yatmıştı.?!
Onu görünce benide bir gülme bastırdı ve bende bir anda patlayı verdim.
Biz gülerken gözüm Kokushibo ya kaydı. Sessiz sessiz kıkırdıyordu?!
Ausama:AKAZA!!
Akazanın ödü bokuna karışmıştı.
Akaza: noluyo be!?
Ausama: ölücez!
Akaza: NEDEN!?
Ausama: KOKUSHİBO-SAN I KIKIR DARKEN GÖRDÜM!
Akaza yapmacık bir şekilde kendini yere attı.
Akaza: Ah~ kalbim!
Onu görünce bende kendimi yere attım.
Ausama: Ah~yüreğim!
Daha iki dakika bile geçmeden ikimizde aynı anda gülmeye başladık. Evet gene krize girmiştik.
Bir süre sonra ayağa kalkıp baktığımızda kimse yoktu.
Ausama: lan bu pi-
Akaza: ştttt.
Dedi ve beni öptü. Onu ittim ve yüzüne baktım şaşırmıştı.
Ausama: no günah no cry drink zemzem and fly.
Dediğimde yüzüme baktı. Bende onu o halde bırakıp Kokushiboyu aramaya gittim.
Kokushibo oturmuş öylesine dışarıyı izliyordu. Hemen yanına koşturdum.
Ausama: Kokushibo-saannn!
Kokushibo bana doğru kafasını çevirdi.
Hemen yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akaza x Reader
FanfictionAusama Himaru küçük yaşta yetim kalmıştır. Ve 18 yaşındayken bir iblis tarafından hayatı kurtarılır.