16

133 16 3
                                    

ჯონგუკი საწოლიდან წამოხტა.ტელეფონი დაბლოკა იმის მერე რაც თეჰიონის პოსტი ნახა ჯიმინზე.გარდერობში შევიდა და კომფორტული ტანსაცმელი ჩაიცვა.

გამოცვლის შემდეგ ჯოგუკი კარებისკენ მიდის არ ავიწყდება გასაღების და ტელეფონის აღება.ჯიმინის სახლი 10 წუთის მოაორებითაა ფეხოთ რო წახვიდე ამიტომ ფეხით წასვლა გადაწყვიტა.

ჯიმინის სახლთან მისვილს შემდეგ ჯონგუკმა კარებზე დააკაკუნა.ვერ იტანს ზარიზ დარეკვას.ის უოველთვის აშინებს მას ამიტომ მის გამოტენებას თავს არიდებს.

რამოდენიმე წუთიშ შემდეგ კარებს ჯიმინი აღებს და მეგობარს უღიმის.

"ჰეი,გამიკვირდა შენ მართლა მოხვედი"იფროსმა უთხრა.

ჯიმინი გაიწია და ჯონგუკი სახლში შემოუშვა.ჯიმინის სახლი დიდი და ლამაზია.ასევე ძალიან სუფთა.ჯონგუკს ხანდახან უკვირს თუ როგორ არ ეშინია ჯიმინს ამხელა სახლში ცხოვრება.

ჯონგუკს ხანდახან უკვირს თუ როგორ არ ეშინია ჯიმინს ამხელა სახლში ცხოვრება

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"რათქმაუნდა მოვედი,ვიღაცამ ხო უნდა მოგიაროს" უთხრა ჯონგუკმა.

ჯიმინის ღიმილი ეს იწვევს ჯონგუკის გათიმებასაც ამიტომ ჯონგუკის იდიოტივით იცინის.მაგრამ მას ფეხებზე კიდია.სანამ მისი ჰიონი ბედნიერია ისიც ბედნიერია.ორი მამაკაცი მეორე სართულზე ავიდა.


"რამე გინდა ჰიონ?სასწრაფოს დავურეკო?"კითხულობს უმცროსი

"სასწრაფო არ ატის საჭირო.მაგრამ მე გადაღება მაქვს ხვალ დილით.მეშინია რომ იქამდე კარგად ვერ გავხდები."
ამბობს კატეხილი ხმით ჯიმინი.ჯიმინი დაწვა მის საწოლში და თვალები დახუჭა.
ჯონგუკი მის წინ მდივანზე დაჯდა.

საშინლად საყვარელია.გაჩერდი,რაზე ვფიქრობ?მაგრამ ის ძალიან საყვარელია.თუნდაც მოვი ავად იყოს ის მაინც საყვარელია.გაჩერდი,არა,ის არ არის ჩემი.რაზე გიქრობ,ჯეონ ჯონგუკ?

"ჰიონ რა ჭამე დღეს?"ჯონგუკმა უცებ იკითხა.ჯიმინი ისევ იწვა და თაველბი დახუჭული ქონდა.

"ერთი ჭიქა ყავა დავლიე დილით და სუპი ვჭამე ლანჩზე."უპასუხა ჯიმინმა მძინერე ხმით.არ წუხდება თაველბის გახელით.

"ჰიონ,ვიცი რო მოდელი ხარ და ყველაფერი,მაგრამ შენთვის ვიდია საიზმოს გამოტოვება.თეჰიონიც აღარ აკეთებს მაგას"უთხრა უმცროსმა

ჯიმინმა ნელა გაახილა თვალები.შეხედა უმცროს და უთხრა"შენ იცი რომ ჩემ მენეჯერს მკაცრი წესები აქვს"

"დაველაპარაკო?"უპასუხა უმცროსმა თან თვალებში უირებდა ჯიმინს.იმედოვნებდა რომ ჰიონი ნეოას მოსცემდა მენეჯერთან დალაპარაკების.

ჯონგუკმა ჯიმინის თაველბიდა ამოიცნო პასუხი.ჯიმინი უარზე იყო.ის მიხვდა რომ არასწორი იყო.

"ჯონგუკ?"

"ჰმ?"

"შეგიძლია აბაზანამე მიმიყვანო?ძალა არ მაქვს"

"გაჩერდი ჯიმინ არ გაინძრე"ჯონგუკი მიუხლოვდა და ხელში აიყვანა ჯიმინი.როდესაც ისინისააბაზანოში შევიდნენ ჯიმინი ცუდად გახდა და აღრბინა.

ჯონგუკი გაშეშდა.თვალები გაუფართოვდა"ჰიონ,ეს დისხლია?"

ჯიმინმა გონება დაკარგა და წაიქცა.ჯონგუკმა უცებ დაიჭირა მისი ჰიონი.

"ჰიონ?ჯიმინ?ჩემი გესმის?"

როდესაც ჯონგუკმა გაიაზრა რო ის არ იღვიძებდა.ხელში აიყვანა და გასაღების მოძებნა დაიწყო

"ჯანდაბა,სად დავდე?"

ჯონგუკი მაღლა ავიდა,გახსენდა რომ ის ჯიმინის საწოლზე დატოვა.ჯიმინი ფრყხილად დააწვია.გასაღები აიღო.ჯიმინი ისევ ხელში აიყვანა და გარეთ გავიდა.

როცა ორივენი გარეთ იყვნენ.ჯონგუკმა ჯიმინი მანქანაში ჩასვა და თბითონ მანქანა დაძრა.საავადმყოფომდე ჩქარა მიდიოდია.

მოვკლავ მაგ დედამოტყნულს.სულ თემინის ბრალია.

Instagram | jikook | დროებით შეჩერებული‼️‼️Where stories live. Discover now