მალევე ჩავფრინდით მე და ფელიქსი ერთმანეთს გამოვემშვიდობეთ ჩემს ოთახში შევედი.ჩამრთველს ვეძებდი რათა შუქი ამენთო. ,,სად არის?"ლაპარაკობდა ჯიმინი მობეზრებით.
უცებ ოთახი განათდა და ჯიმინმა მოულოდნელი რამ დაინახა.რასაც საერთოდ არ ელოდა.
"სურპრიზი!" წამოიყვირა ჯგუფმა.ჯიმინს უყურებდნენ რომელიც გაშეშებული იყო და უყურებდა მოეყულ კიბეებს,ბუშტებს და გაგორმებებს.
"არ მესმის...აქ რას აკეთებთ?"კითხა ჯიმინმა თითქმის ბამტირალები ხმით.
"კარგი,სინამდვილეში ეს ჯონგუკის იდეა იყო."ამბობდა ჯინი და თან ჯონგუკს უყურებდა რომელიც იმორცხვებდა რაც ჯიმინს უფრო აგდებდა გაურკვევლობაში.
"ჩვენ გადავწვიტეთ რომ არ დაგლაპარაკებოდით რამოდენიმე დღე და ასე გაგვეხარებინე"ჯიმინი ამის გაგების მერე ისევ შოკში იყო.
"ხალხნო მე მეგობა რომ გაბრაზებულები იყავით ან რამე მსგავსი,გაურკვევლობაში ვარ"ჯიმინმა ნება მისცა პატარა ცრემლებს ლოყებზე ჩამოედინა და მერე ნაზად და საყვარლად გაიღიმა.
ბიჭები მივიდნენ და ჩაეხუტნენ.რამოდენიმე წუთუს მერე ლაპარაკი გადაწყვიტეს.
~
,,ანუ რჩები?" იკითხა თეჰიონმა.
ყველა მდივანზე იჯდა თავ ჩაღუნული.დამწუხრებული თვალებით იატაკს უყურებდნენ.
ჯიმინი მიხვდა რომ ატმოსფერო მძიმდებოდა.
"მაპატიეთ,მაგრამ ეს შესანიშნავი შესაძლებლობაა.ერთმანეთს ორ თვეში ვნახავთ,არ ინერვიულოთ.თუ ვინმეს უნდა დარჩენა.მაგრამ მე ვიცი როგორი დაკავებულებიც ხართ."
გაიღიმა ჯიმინმა მოწყენილად და მეგობრებს შეხედა რომლებიც კიდევ უფრო დამწუხრებულები იყვნენ.
"შემიძლია......შემიძლია მე დარჩენა?"ჯონგუკმა დაარღვია სიჩუმე.
ჯიმინმა შეხედა ჯონგუკს გაკვირვებულმა
"შენ შეგიძლია?მე ვგულისხმობ....მართლა?შენ არ გაქვს პასუხისმგებლობა სეულში?""აუჩ.უხეშად ჟღერს.თქვა თეჰიონმა.
ჯონგუკმა თეჰიონს მომაბეზრებელი თავლებით გახედა და შემდეგ ჯიმინთან გააგრძელა.
"მაქვა.მაგრამ ჩემი კოლექცია უკვე წარდგენულია და ახალი შემიძლიანაქ შევქმნა.და შემდეგ ისინი ტეილოს გავუგზავნო"ახსნა ბიჭმა ღიმილით
ჯიმინის ღიმილი უდრო ნათელი გახდა."მაშინ რათქმაუნდა შეგიძლია დარჩე"
ყველა ბედნიერი იყო რადგან ჯიმინი მარტო არ დარჩებოდა.თან ამ ორ კიდე უფრო შიფავდნენ.
ჯიმინმა გააგრძელა საუბარი მათ მეგობრებთან რადგან ისინი მალე მიდიოდნენ.
ჯონგუკი უკან დაჯდა და ტკბებოდა ამ ყველაფრით.თვალები დახუჭა და ეს ბედნიერება ძვლებში შეუშვა.
"ნახვამდის,კარგად გაერთეთ"
ჯონგუკმა თვალები გაახილა რადგან მიხვდა რომ დანარჩენები წავიდნენ.,,არ ვიცი ააიდან დავიწყო"თქვა ჯიმინმა
,,შემიძლია აგიხსნ..."
,,არმგინია მჭირდებოდეს ახსნა თუ როგორ უნდა მოვხვეტო.მადლობა"
ჯონგუკმა შეკავებული ჰაერი ამოუშვა და გაიღიმა.
"მაგრამ შენ შეგიძლია დამეხმარო.ბოლოს და ბოლოს შენი იდეა იყო"
"რ-რათქმაუნდა"
❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎❤︎︎
ბოდიშით ესე გვიან რო ვწერ ახალ თავს.გპირდებით უფრო ხშირად დავწერ
YOU ARE READING
Instagram | jikook | დროებით შეჩერებული‼️‼️
Romanceორ საუკეთესო მეგობარს ერთმანეთი უყვარდება.