ჯიმინი თავის ქორეოგრაფიაზე მუშაობდა,ჯონგუკი კი სკეჩებს ხატავდა თავის ჯერ არ გამოსული კოლექციის მაგიდაზე ჯიმინისგან რამოდენიმე მეტრის მოშორებით,რომელიც დიდი სარკის წინ ცეკვავდა.
უცბად კარზე ზარის ხმა გაისმა.ორივემ გაიაზრა რომ არცერთი არავის არ ელოდა.ჯიმინი წავიდა შესამოწმებლად.
ჯიმინი სამზარეულოს გავლით მიდიოდა კარებთან რა დროსაც ტაფა დაინახა.ხელში აიღო და კარებთან წავიდა.
"რაპუნცელი ხარ?"ჯიმინი გაიყინა,შემობრუნდა და ჯონგუკი დაინახა რომელიც იცინოდა."ჯონგუკ! კინაღამ ჩავიფსი!" ჯიმინმა ვურჩულით დაიყვირა და კარებისკენ შემობრუნდა.ერთ ხელში ტაფა ეჭირა მეოროთი კი სახელური ჩამოწია.კარები უცნად გააღო და მარტო ვარდისფერი წერილი დაინახა ძირს დადებული.
"ტაფა ნამეტანი იყო" ჯიმინმა ჯონგუკს შეხედა.კარები დაკეტა.ტაფა დადო თავის ადგილას და წერილი გახსნა.
"რას ამბობს?"ჯითხა უფროსს ჯონგუკმა.
"შენს მერე მე ვარ" ხმამაღლა წაიკითხა ჯომინმა წერილი.წარბები შეჭმუხნა და ჯონგუკს შეხედა.
წარბები შეჭმუხნა ჯონგუკმა და იკითხა"რა?ეს პრენკია?"
"სავარაუდოდ.ჯინის ხუმრობა იქნება ისევ"ჯიმინი ნაგბის ურნაში ალირებდა გადაგდებას როდესაც ჯონგუკმა დაიჭირა.
"მოიცადე"ჯონგუკმა წერილი გამოართვა და შეამოწმა. "დანიშნული არ არის"
"რატო უნდა იყოს დანიშნული?ვინმეს ეს რატო უნდა გარკეთებიან?შენ იცი,რა მნიშვნელობა აქვს გადააგდე.უნდა ვივარჯიშო"
"ჯინი იქნებოდა სხვა ვინ უნდა ყოფილიყო"თქვა უმცროსმა და წერილი გადააგდო.
~
ჯონგუკი სკეჩებს აკეთებდა ისევ როცა მასთან ჯონგუკი მივდა.
"წერილი დაწვი?"
"ოჰ,შენ სერიოზულად უყურებ მაგას?"
"მთალ არა"
სახლში ზარის ხმა გაისმა.ჯიმინი გასაღებად წავიდა.კარები გააღო და დაინახა კაცი შავებში გამოწყობილი თავზე მასკით.
საბამ ჯიმინი რამეს იტყოდა კაცმა ჯიმინი გათიშა.
"ჯიმინ ვინ არის?" კაცმა გაიგონა მეორე ადამიანი ხმა ოთახიდან.
მან ჯიმინი აიყვანა და მანქნისკენ გაიქცა.ჯომინი უკანა სავარძელზე დასვა და მანქანაში ჩაჯდა.სწრაფად მოშორდა იქაურობას და ტოვებს ჯონგუკს უსასტუკესად.
ბოდიშით რო ასე გვიან ვდებ ახალ თავს.ეხლა უფრო აქტიური ვიქნები ამ ფიკზე და უფრო ხშირად დავდებ.
YOU ARE READING
Instagram | jikook | დროებით შეჩერებული‼️‼️
Romanceორ საუკეთესო მეგობარს ერთმანეთი უყვარდება.