25

124 16 51
                                    

~სამი დღის შემდეგ~

სამი დღეა ჯონგუკს და ჯიმინს ერთამნეთისთვის ერთი სიტყვაც კი არ უთქვამთ.

ჯიმინის ფრენა 2 საათში იყო.მან თავის საყვარელ პარკში წასვლა გადაწყვიტა ბოლოჯერ.ღმერთმა არ იცის რამენის ხანი ვერ მოვა აქ.

ჯონგუკი ერთადერთი არ იყო ვინც ჯიმინს არ ელაპარაკებოდა.ისე გამოიყურებოდა თითქოს მისი ყველა მეგობარი მისი მეგობრები აღარ იყვნენ.

მან სცადა მათთან დალაპარაკება,ჯონგუკის გამოკლებით.რადგან მან არ იცოდა თუ უმცროსი რას ეტყოდა.სხვებმა მის ზარებსაც და მონაწერეებსაც არ უპასუხეს.

ის მიხვდა რომ მათთან დაკონტაქტებას ახრი აღარ ქონდა ამიტომ ჯონგუს მიწერე.მას ვინც მას თავ არ აარიდებდა.

messages

Jimin:ჯონგუკ?შენთან დალაპარაკება მჭირდება.გთხოვ?

ჯიმინი თავის ტელეფონს 10 წუთი უყურებდა მაგრამ არანაირი პასუხი.ის მიხვდა რომ ვერავის ვერ ნახავდა მის გაფრენამდე.საათს დახედა და სახლში წასვლა დააპირა,დაკარგა ყველანაირი იმედი იმისა რომ ვინმეს ნახავდა საბამ გაფრინდებოდა.

~

~თვითმფრინავში~

პატარა ბიჭი შევიდა თვითმფრინავში ხელი დაუქნია თავის ქალაქს.ღმერთი უწყის როდის დაბრუნდება.თავისი ადგილი იპოვა და დაინახა ბიჭი რომელიც მის გვერდით იჯდა.

ჯიმინი თავის ადგილას დაჯდა,მაშინათვე მიიღო თბილი ღიმილი უცხოსგან.

,,გამარჯობა,მე ფელიქსი ვარ"ბიჭმა ხელი გაუწოდა ჯიმინს.და თბილი გულიანი ღიმილით გაუღიმა.

"ჯიმინი"უთხრა ჯიმინმა ხელის ჩამორთმევის დროს.

"საყვარელი სახელი საყვარელი ბიჭისთვის" გაუღიმა ფელიქსა და ჯიმინი დაამორცხვა.

"აბა..შენც შტატევში მიდიხარ?" ,,რომელ ქალაქში?" კითხა ფეიქსმა.

"ნეუი ოირკში.შენზე რას იტყვი?"კითხა ჯიმინმა.

,,აქაც იგივე"

ფრნა გრძელი იყო.მათ ბევრი ისაუბრეს და ნომრებიც გაცვალეა.მათზე შეგვეძლი გვეთქვა რომ მეგობრები გახდნენ.შესანიშნავი მეგობრები.

~

მალე დაღამდა.ყვეკას ეძინა.ამიტომ მათაც ძილი დააპირეს.

როცა ჯიმინი უკვე იძინებდა.იგრძნო ფელიქსის ხელი წელზე.ჯიმინი გაიცდა მოულოდნელი თბილი და ნაზი შეგრძნებისგან მის წელზე.

ჯიმინს შერცხვა და დაპატარავდა.ფელიქსი მიხვდა.თავი აწუა და ჯიმინს შეხედა.

"გცივა"კითხა ფელიქსმა.ადიელა ვერ ათბობდა.ისე როგორც საჭირო იყო ჯიმინს

ჯიმინმა თავი გააქნია.ის ცდილობდა რომ მისი ნერვიულობა დაემალა.

Instagram | jikook | დროებით შეჩერებული‼️‼️Where stories live. Discover now