32

107 14 11
                                    

"ჯიმინ?"ჯონგუკმა ისევ იყვირა.პასუხის არ გაცემის მერე სკამიდან ადგა კარებთან მივიდა ის ღია იყო და ჯიმინი არსად არ ჩანდა.

"ჯიმინ" ჯონგუკი სახლის გარშემო იყურებოდა,შემდეგ გარეთაც.ვერანაირი კვალი ვერ იპოვა.

ჯონგუკი პანიკაში ჩავარდა სადაც შეუძლებოდა ყველგან ეძებდა მის საყვარელ ჰიონს მაგრამ ვერანაირ კვალს ვერ მიაგნო.

"იქნებ რამე დაემართა?"ჯონგუკის გული უფრო ჩქარა იწყებდა ფეთქვას "მასთან ერთად რატო არ წავედი?"

ჯონგუკი სამზარეულოში გაიქცა ჯიმინი მის ტელეფონს ან იქ დატოვებდა ან წაიღებდა.მისი ტელეფონი სამზარეულოში არ იყო.მის ჰიონს სნეფჩატზე ლოკაცია ყოველთვის ჩართული ქონდა.

ჯონგუკმა გარეთ გაიხედა ჯიმინის მანქანა ისევ გარეთ ეყენა ამიტომ გასაღებები აუღო და მანქანაში ჩაჯდა.

რა მაგარი შეყვარებული ვიქნებოდი.

~

"რას ნიშნავს მისი პოვნა არ შეგიძლიათ?მისი ლოკაცია ხო ჩართულია ეს დედამოტყნული!"
უყვიროდა ჯონგუკი პოლიციის ოფიცერს

"ბატონო,დამშვიდდით.თქვენი შეყვარებული კარგად იქნება"ის ჯონგუკის დამშვიდებას შეეცადა.

"ჩვენ არ ვართ წყვილი!უბრალოდ არ შეგიძლიათ მისი პოვნა?"

"ბატონო ჩვენ არ შეგვიძლია მისი პივნა დავიწყოთ.ჯერ 24 საათუ არ გასულა.შეიძლევა ის უბრალოდ გარეთ გავიდა.თუ ის ხვალამდე არ დაბრუნდება დაგვირეკეთ"

პოლიციის ოფიცერი წავიდა.ჯონგუკმა მისი ხელები წელზე შემოიწყო. "კარგი მას მეთვითონ ვიპოვი"

~

ჯონგუკი მართავდა და ჯიმინს მიჰყვებოდა
კოორდინატით. ხანგრძლივი მგზავრობის შემდეგ მან მოახერხა
ადგილის პოვნა, სადაც გამტაცებლებმა ჯიმინი წაიყვანეს.
სახლი ნაცრისფერი და პირქუში ჩანდა. შიგნით ზედმეტად საშინელი სანახავი იყო.
ჯონგუკი მანქანიდან გადმოვიდა და შეხედა
ირგვლივ. Არავინ იყო. მას არც კი ჰქონდა
იარაღი მასთან ერთად, მაგრამ მან იცოდა, რომ ჯიმინი იყო
საშიშროებში და რომ მეტი დრო აღარ უნდა დაეხარჯა
ჯონგუკი სახლში ჩუმად შევიდა,
კარი ფართოდ ღია იყო.
შიგნით შევიდა მაგრამ იქ არავინ არ იყო.

Instagram | jikook | დროებით შეჩერებული‼️‼️Where stories live. Discover now