Selam. Ben Xia. Bir peri ailesinden geldim ve her zaman bir peri olduğuma inandım. Ama içimde hep bir şüphe vardı. En çok istediğim şey element perisi olmaktı.
Element perisi, dört elementten
(ateş,toprak,hava,su) birinin perisi olmaktı. Çünkü dört elementin perisi çok nadirdir ve periler onların özel olduğuna inanırlar. Dört element perisi "gerçek dostlarını" bulup güçlerini onlarla birleştirebilir ve onların gücüne sahip olup gücüne güç katabilir.Annem dört element perilerinden biridir. Perilerin çoğu annemi tanır. Fakat babam gibi normal bir periyle evlendiği için annemin arkasından konuşurlar.
Bu arada babam demişken o melez bir peri. Yani annesi bir fani babası ise bir peri. O yüzden ikizimle benim fani olma ihtimalimiz var. Ama ne olursa olsun babamı çok seviyorum.
Erkek kardeşim,Axel. O her zaman sakin ve huzurlu biri. Ayrıca beni herkesten ve her şeyden kıskanır. O yüzden onu bazen hiç sevmiyorum. Onunla her zaman element perisi kim olacağı konusunda iddialarda bulunuyoruz. Umarım element perisi ben olurum.
Element perisi olmak istememin bir diğer sebebi ise Steward... Ondan hoşlanıyorum. Onunla gerçek dost olmak istiyorum.Tabiki amacım dost olmak değil. Onunla gerçek dost olma ihtimalim olursa belki yakınlaşabiliriz. Ondan hoşlandığımı sadece Larissa biliyor. Larissa benim çok yakın arkadaşım. Çocuklukta beri onunlayım. Ona güveniyorum. Neden kardeşine söylemedin demeyin. Bana bu konuda çok davga geçeceğine eminim. Ayrıca beni herkesten kıskandığını söylememe gerek yok sanırım.
Steward'ı sevme nedenim, hem çocukluktan beri bizimle hem de tanımadıklarına ciddi ama tanıdıklarına çok güler yüzlü ve çok iyi biri. O yüzden onu seviyorum.
Steward ateş perisi, yani element perisi ve artık ondan hoşlanan çok kişi var. Ama o kimseden hoşlanmadığını sadece peri olmaya odaklandığını söylüyor. Onu seven bu kadar kişi varken tüm fırsatları geri tepiyor ve hep ciddi olmak istiyor. Benden kat kat daha güzel kızların onunla ilgilendiğini görüyorum. Ama o bu durumda rahatsız olmuş gözlerle onlara bakıyor. Başkalarının ondan hoşlanması hiç hoşuma gitmiyor ama en hoşuma gitmeyen şey beni bir abisi gibi gördüğünü söylemesi. Bari arkadaşı gibi gördüğünü söyleseydi. En azından bir umudum olurdu ama bunu dediği gün dünya başıma yıkılmış gibi hissettim.
Ben ve Axel'ın peri olup olmadığımızı öğreneceğimiz son bir gün var. Yani 15 yaşına bastığımız gün.
Peri kitabına göre periler 15 yaşına girdiği gün peri olup olmadığı kolayca anlaşılır. Ama umudunu hiç yitirmemeli ve sonuna kadar beklenmelidir diyor.
Şuan yataktayım ve heyecandan uyuyamıyorum. Yarını iple çekeceğim...
~~~
Ana karakteri Xia olarak seçtim. Bence çok iyi oldu. Çünkü hem cana yakın hem içten biri. Aslında Aidan ile Xia arasında kaldım. Çünkü Aidan bir prenses. Ama Xia'ya karar kıldım.
Bu girişti. Bu yüzden kısa yazdım ama diğer bölüm uzun olacak 💅 Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yorumlara beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz şeyleri yazar mısınız? Ayrıca hikâyeyi beğendiyseniz ve devamını istiyorsanız oy kullaranarak ya da yorum yaparak destek olur musunuz? Sizin desteğiniz
benim için çok önemli 💖
Bence Xia ve Axel'ın doğum günü 25 Mayıs olsun.
25 Mayıs Perşembe günü yeni bölüm gelecek o yüzden 😻🍰🎂Hadi o zaman soru sorayım tahminlerinizi alayım?
1-Sizce Xia ve Axel'ın doğum gününde
başlarına ne gelecek?2-Steward Xia'dan hoşlanacak mı?
3-Xia'nın Steward'dan hoşlandığını kardeşi öğrenecek mi?
Tahminlerinizi bekliyorum💗💗