𝐌𝐲 𝐎𝐥𝐝 𝐌𝐚𝐧'𝐬 ʲⁱᵏᵒᵒᵏ

1.1K 64 21
                                    

توجه: حتما این وانشات رو با آهنگی که بالا گذاشتم بخونید تا عمیقا وایبش رو حس و تصور کنید!

صدای موزیک لایتی که در فضا پخش می‌شد پس زمینه صداهای داخل کازینو بود؛ صدای ماشین‌های اسلات که پشت سرشون صدای فریاد از روی شادی یا ناله بازیکن‌ها بلند می‌شد، ژتون‌هایی که روی میزهای بازی پوکر ریخته می‌شدن با صدای پرتاب توپ‌های بیلیارد یکی شده بودن، از همه بیشتر صدای رجز خونی‌های بازیکن‌های پوکر و بلک جک و خنده و شادی مردم بود که اون محیط به ظاهر سلطنتی و پر زرق و برق رو شلوغ کرده بود.

کازینو با معماری تاریخی و طلایی رنگش و البته نقاشی‌هایی از قرون وسطی در قسمت‌هایی از سقف و دیوارهاش، معروف‌ترین کازینو در شهر بوسان بود. اون کازینو حتی از بهترین هتل‌های سئول هم بیشتر رونق و مشتری داشت.

شاید بخاطر طراحی زیباش بود؛ کف سالن با فرشی از طرح‌های گل به رنگ‌های طلایی و آبی که روی پس زمینه‌ای به رنگ سرخ نقش بسته بودن، پوشیده شده بود و در یک طرف سالن انواع بازی‌ها از بیلیارد گرفته تا رولت به همراه میزها و وسایل لازم در قسمت‌های مشخص خودشون، قرار داشتن و در طرف دیگه قسمت بار و میز و صندلی‌های کنده کاری شده چوبی قرار داشت. در کنار دیوار هم اتاقک‌هایی ساخته شده از مبل‌های زرشکی بودن که تعدادی از مردم اونجا نشسته و به خوشگذرونی و نوشیدن مشغول بودن. از سقف‌های طلایی رنگ لوسترهای درخشانی آویزون بودن که با داشتن شمع‌هایی فضا رو بیش از پیش شاهانه جلوه می‌دادن.

در گوشه‌ای از اون کازینو و به دور از نور لوسترها و لامپ‌های تزئینیِ روی دیوارها، در آخرین اتاقک و روی یک مبل زرشکی رنگ، مردی با کت و شلوار خاکستری نشسته بود که با چشم‌های ریز شده و تیزش حرکات همه رو زیر نظر گرفته بود

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

در گوشه‌ای از اون کازینو و به دور از نور لوسترها و لامپ‌های تزئینیِ روی دیوارها، در آخرین اتاقک و روی یک مبل زرشکی رنگ، مردی با کت و شلوار خاکستری نشسته بود که با چشم‌های ریز شده و تیزش حرکات همه رو زیر نظر گرفته بود. اون مرد صاحب اینجا و مسئول امنیت کازینو بود، با یک نگاه در تیپ و استایلش هر کسی می‌تونست بفهمه که اون کازینوی خاص کاملا از شخصیت و ویژگی‌های خود مرد الهام گرفته شده.

پوشش دقیقا نشان دهنده قدرتی بود که در معماری اون کازینو به کار رفته بود؛ کت و شلوار خاکستری، پیراهن سفید زیرش که دو دکمه اولش باز بود و سینه عضلانیش رو به نمایش می‌گذاشت، در کنار کفش‌های چرم مشکی که همرنگ کمربند شلوارش بودن و موهای بلوندش که طره‌ای از اون‌ها رو روی صورتش ریخته بود، به همه ظاهر یک بیزنس من موفق 40 ساله رو نشون می‌داد اما سیگار گرون قیمت گوشه لبش و تفنگ مخفی شده زیر کتش نشون دهنده باطن اون مرد بودن، درست مثل کازینویی که کسی خبر داشت در پشت اسمش چه کارهایی بیشتر از بازی و قمار انجام میشه!

𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 / 𝐊𝐨𝐨𝐤𝐦𝐢𝐧 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭Where stories live. Discover now