AJAN-1-

121 15 0
                                    

Multi medyada Ufuğ'un audisi var...

***

Okuldan çıkmıştık. Arkadaşlarımla evlerimize doğru yürümeye başladık.(normalde arabam vardı ama malesef 3 gün önce arabamı park ederken arkadaki arabaya tosladım.) Herkes kendi evinin olduğu yola ayrıldığında bende kendi evimin olduğu sokağa döndüm,normalde Hande'de benimle gelirdi ama Göktuğlara gidiceği için kendim gitmek zorunda kalmıştım. Sokak bomboştu etrafıma baktığımda kimse yoktu. Ama daha sonradan arkamda bir haraketlilik hissetmemle arkama dönmem bir oldu. Arkamda siyah takım elbiseli ciddi bir adamın yürüdüğünü gördüğümde bir anda titrememe engel olamadım korkmuştum. Adamda garip davranışımı sezmiş olacak ki kasılmış gibi görünüyordu. Adamı tanımıyordum hemen önüme dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladım. Daha sonra kafamı tekrar arkama çevirdiğimde nolduğunu anlamadan burnum ve ağızım bir bezle kapatılmıştı. Bu bezi ağzımda hissettiğim anda çığlık atmak istedi duydum bir anda ama üstüme bir yorgunluk çöktüğü için bağıramadım. Ve gözlerim yavaş yavaş kapandı.

***

Uyandığımda etrafımda kimsenin olmadığını soğuk,pis bir odada olduğumu anlamam uzun sürmemişti. Daha sonradan bir hareketlilik hissetmemle irkilip titrememe engel olamadım. Yanıma o gördüğüm takım elbiseli adam ve aynı onun gibi giyinmiş iki adam daha geldi bu adamlardan birisi gelip ağzımı açtı ve diğerlerine gitmeleri için elini salladı adamın elini sallamasıyla diğer iki adam hemen odadan çıktılar. Tanımadığım kirli sakallı her yerinde büyük büyük benler olan ve yüzünün ortasında büyük bir yarık olan adama baktım. Adama bir anda "Beni niye kaçırdınız ne istiyorsunuz benden?!"diye bir soru yönelttiğimde sanki bunu sormamı beklermişcesine güldü. Ve sonra bana "Seninle bir işim yok prenses sadece babanı ve babanın o büyük güzel şirketlerini ve güzel villarınızı istiyorum.!"demesiyle şaşkınlıktan olsa gerek ağzım tünel kadar açılmıştı. Adamın o iğrenç yüzüne bakmamla titrememe engel olamadım. Adamda titremem üzerine korktu sanmıştı galiba ve kahkaha atarak bana "Korkma prenses. "dedi ve odadan çıkıp gitti. Daha sonradan odanın bir köşesine atılmış olan çantamı gördüm. Ve hemen kalkmaya çalışmıştım ama kalkamamıştım çünkü ellerim ve ayaklarım bağlanmıştı yinede içimde bir mutluluk vardı bununsa sebebi sandalyeye falan bağlamamışlardı beni. Yerde oturduğum minderin üstünden kalçamın üatünde zıplayarak ilerlemeye başladım. Çantama ulaştığımda açılmış olan ağzımla çantayı karıştırmaya başladım. Daha sonra tüm teknolojik aletlerimin çıkartılmış olduğunu gördüm. Galiba biraz salak olduklarından elimi önden bağlamışlardı. Bense çantamda babamın bana zor durumlar için verdiği çakıyı bulamamış olmalarını ümit ederek çantımın minik gizli bölmesini açmamla sevinçten çığlık atma isteği duymam bir olmuştu ama sonradan buraya inmemeleri gerektiğini düşünerek bağırma isteğimi yok ettim. Çakıyı alıp önce ellerimdeki ipi ve daha sonra ayaklarımdaki ipi çıkarttım ve çıkmak için bir yerler aradım ama bulamadım. Sonra ise bir tıkırtı sesi duymamla irkildim. Adam merdivenlerden iniyordu galiba ve inerken bana bağırarak şunları söyledi"Bekle bebeğim geliyorum güzel gözlerin kadar vücudunda güzel mi bir bakalım" diyince çok korktum ve adam kapıyı açınca kafasına atıcak bir şey aradım büyük bir demir parçası bulmuştum ama ağır olduğu için taşıyamayıp odadaki sandalyeye yöneldim. Sonra kapının açılmasıyla adamın kafasına sandalyeyi geçirmem bir oldu adam bayılmıştı adama yaklaştığımda buram buram gelen rakı kokusu beni öldürüyordu resmen bir fıçı içmiş gibi kokuyordu. Kulağıma hiç ses gelmiyordu. Buda burada ikimizden başkasının olmadığı anlamına geliyordu. Hemen yukarıya çıktım masanın üzerinde duran Iphonumu görmemle onu elime almam bir olmuştu. Çakıda elimdeydi adamın kafasına sandalyeyi patlattıktan sonra hemen elime almıştım çakıyı telefonu açmaya çalıştım ama açılmadı lanet olsun şarjı bitmişti. Kimsenin gelmemesini ümit ettim biran ve hafif açılmış kapıdan çıktım ve çıktığım anda benim 6 metre kadar uzağımda beni görünce koşmaya başlamış adamı görmemle bende koşmaya başladım. Tam adamla aramda 3 metre falan kala önümde siyah bir audi a4 durdu bu arabadan aynısı Ufuk'tada vardı arabanın benim olduğum taraftaki kapının açılması ve Ufuğ'u görmemle arabaya binmem bir olmuştu.

AJAN #wattys2015 (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin