Ablamın Ölümüne Sen Sebep Oldun

1.4K 139 53
                                    

Gözlerimi açtığımda küçük bir depodaydım.Ne ara buraya geldim ben ellerim,ayaklarım ve vücudum bir sandalyeye bağlanmıştı.Ama çok acemice.Hangi salak bir ipi bu kadar kötü bağlar ki?

Ben ipleri açmaya çalışırken birçok ip olduğu için zorlanıyordum küçük deponun kapısından birisi geliyordu.Kimdi o?,beni neden buraya getirmişti?

Hemen ipleri çözmeyi bıraktım ve gözlerimi kısarak adama bakıyordum.Birden ışıklar açıldı ve adamın yüzünü gördüm.Babamdı.

"Uyanmışsın demekki?"

"Anlamıyorum neden beni kaçırdın neden. Artık bir çocuğun yoktu rahat bir şekilde yaşayabilirdin neden?"

"10 yaşlarındayken sana bir şey söylemiştim galiba hatırlamıyorsun.Ablanın ölümüne sebep olduğunda seni o an öldürmek istedim ama neden yapayım ki gerçek hayatta daha fazla acı çekmeni sağlayabilirim o yüzden unutma ki ben ne zaman ölmeni istersem o zaman ölüceksin"

"Ablamın kazası benim yüzümden mi olmuş hahaha güleyim bari.Unutma ki ablamın ölümüne sen sebep oldun ben değil.Beni öldürmeye çalışırken ablam benim önüme geçti ve beni korudu ama sen ne yaptın sarhoş halinle onu bıçakladın."

"Yalanların da senin gibi pislik oğlum"

"Hâlâ mı uyuşturucu içiyorsun.O zamanlar da çok uyuşturucu içiyordun hatırlamıyor musun?Pardon bu uyuşturucunun etkileri olmalı değil mi? Hâlâ nasıl hayatta kalabildiğine şaşırıyorum.Belki de gerçek hayatta bendense sen acı çekiceksin.Ablamı öldürdüğün için"

"Burada acı çekerek ölmeni istiyorum ve yapıcağım da burayı yakacağım hahhahaha"(pic gülüşü işte arkadaslar anladınız siz)

Babam gittikten sonra hemen iplerimi çözdüm biraz zaman alsa da o ihtiyar yavaş yürüyor.Hemen bir çıkış yolu bulmaya çalışıyordum.Hadi Felix hadi o kadar kdrama izledin o kadar kaçırılma sahnesi izledin.

Biraz daha düşündükten sonra biraz kırılmış olan büyük bir cam gördüm sandalyeye çıktım.Yerden aldığım taş ile camı kırdım ve hemen çıktım.Bu kadar kolay mıydı?

Telefonum yanımda değildi.Ama ben her zaman cebimde bir miktar para taşırdım.Cebime baktığımda para hâlâ duruyordu.Hemen bir taksi tutup Hyun'un evine gittim.

Taksi eve doğru giderken aklımda hep şu soru dolaşıyordu "Nasıl bu kadar kolay kaçabildim?"bu kadar kolay mıydı cidden yoksa bunun arkasında bir şey mi vardı? İşimden de ayrılmalıydım yoksa yine beni bulabilirdi.Acaba bundan Hyun'a bahsetsem mi diye düşünürken eve gelmiştik.Evde polisler vardı.Evde polisler mi vardı?

------------------------------------------------------------

Bu adam ciddi mi? Ya bizimle tassak mi geçiyor?Olmusum bitmişim resmen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu adam ciddi mi? Ya bizimle tassak mi geçiyor?Olmusum bitmişim resmen

COK TATLİİİUUUUU

Matematikten 58 almisim arkadaşlar AMA UMRUMDA DEGİL YA DA UMRUMDA

NEYSE MERYEM KACAR

BAYS!🤟

Peki Benimle Evlenir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin