Seni Kaçırmasını Mı?

820 90 51
                                    

Hyun çoktan gitmişti ve ben şu an bizimkileri bekliyordum. Bir süre daha bekledikten sonra kapı çaldı. Jeonginlerin olduğunu düşünüp kapıyı açtım ama kimse yoktu sadece kırmızı boyayla kaplanmış bir kutu vardı. Tam  kapıyı kapatıyordum ki bir el kapıyı tuttu. Baktığımda Jeonginlerin olduğunu gördüm ve rahatladım.

"Elindeki kutu ne?"

"Yoksa tehdit?"

"Evet baksanıza kırmızı boyayla kaplanmış"

"İlk kez mi oluyor?"

"Kutu alma vb. şeyler ilk defa oluyor ama... Gelin şimdi anlatayım size"

"Tamam"

...

"Felix polise bildirmen gerekmiyor mu?'

"Polise bildirelim yoksa daha kötü şeyler olabilir"

"Evet Changbin hyun doğruyu söylüyor"

"Bilmiyorum ki eğer ki bir daha böyle bir şey olursa Hyun benim evimde kal dedi"

"Yeterki güvende ol kimin evinde kaldığının önemi yok"

"Bir daha böyle bir şey olursa direkt bize gelip anlatıyorsun"

"Biz kutuya bakmayı unuttuk"

"Hadi açalım"

Kutuyu açtığımızda içinde gerçek kan ve oyuncak el vardı.

"Hay ananı siki-"

"Bune ln"

"Kahretsin orospulara bak ya"

"Felix bu iş ciddiye binecek polise haber verelim"

"Hayır şimdilik değil"

"Neden?"

"Daha yüzünü bile görmedim nasıl şikayet edeyim?"

"Kamera görüntüleri"

"Buralarda kamera yok unuttun mu?"

"Off ya ne yapıcaz?"

"Merak etmeyin"

"Seninle kalalım hyung"

"Evet"

"Kalalım belki yine bir şey olur"

"Gerek yok hem bir şey olursa yine nereye gideceğimi biliyorsunuz"

"İçim rahat eder mi ki?"

"Etmez"

"Etmez etmez"

"Eder eder"
"Hadi oyun oynayalım biraz"

"Uff tamam"

...

Changbinleri zorla da olsa göndermiştim. Ev ürkütücü geliyordu. Bu ev hep böyle ürkütücü müydü?

Yukarı çıkıp rahatlamak için duş aldım ve giysilerimi giyindim şimdi pijama giymek istemiyordum.

Giyindikten sonra aşağıdan ses gelmeye başladı. Yine mi ya neden ben neden ya.

Söylene söylene ve korkarak aşağı indim. Aşağı inerken korkutucu bir maske takmış bir adam gördüm. Full siyah giyinmişti. O an çığlığı basmak isterdim ama canıma susamadım.

Hemen yukarıya çıkıp ve saklanıp onu sessizce izledim. Elindeki gerçek kandı ve mutfaktaki dolaplara sürüyordu. Tanrım bu cidden delilikti hangi gerizekalı birisi bunu yapar ki?

O bunları yaparken ben ise onu gizlice izliyordum. Umarım beni farketmez. Neredeyse tüm mutfak dolaplarını kanla kaplamış ve gitmişti. Kimin kanıydı bu?

Peki Benimle Evlenir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin