Uyandığımda Hyun yanımda yoktu aşağıdadır diye düşünerek kısa bir duş aldım ve üstümü giyindim.
Aşağı indiğimde kahvaltı hazırlıyordu.
"Normalde heesoo abla hazırlamaz mı?"
"Bugün ben hazırlayayım dedim"
"Ben sofrayı kurayım o zaman"
"Tamam"
Kahvaltımızı ettikten sonra okula gittik değişen hiçbir şey yoktu.
"Felix bugün bar'a gidelim mi?"
"Olur"
"Durun ben Hyun'a haber vereyim""Tamam"
Hyunjin-Felix
Lix
Hyun ben bugün arkadaşlarımla bar'a gidicem geç gelebilirim"Çok garip Hyun daha yeni aktifti niye
mesajına bakmadı""Efendim"
"Yok birşey geliyorum"
Bar'a geldiğimde içeri girdim ve gördüğüm şeyle dona kaldım.Hyun bir kızla bir şey içiyordu ve öpüşüyorlardı.Arkadaşlarım hemen beni kolumdan tutup dışarı çıkarttılar.
"Jisungun evine gidelim"
"Evet"
Changbin hemen bir taksi çağırdı ve Jisung'un evine doğru gittik.
"Ağlama Felix lütfen"
"Ya bugün benim için kahvaltı hazırladı dün gece sarmaş dolaş bir şekilde uyuduk hepsi yalan mıydı?"
"O kaybetti senin değil onun üzülmesi gerek"
Eve geldikten sonra direkt Jisungun odasına geldik.
"Ben gidicem"
"Nereye"
"Amerika'ya"
"Ya neden hyun yüzünden mi?"
"Ben onunla aynı evde mi yaşayayım babamın evine de gidemem bankamda para var biriktirdim şimdi eve gidip eşyalarımı toplayıp ona boşanalım diyeceğim o herşeyi halleder zaten anlaşmalı bir evlilikti"
"Benim evimde kal yurtdışına gitmeye ne gerek var?"
"Hayır Hyun beni her zaman ziyaret eder üniversitede de evindede ben gidicem"
"Felix pişman olucağın karar verme"
"Biz ne olacağız"
"Numaramı değiştiriceğim size Instagram'da atarım oradan görüşürüz."
"Sen istiyorsan biz seni her zaman destekleriz ben Minhoya söylerim şimdi senin için bilet alır tamam mı?"
"Jisung ağlama ağlarsan ben de ağlarım"
"Ama ama"
"Ben gidiyorum tamam mı sonra geri geleceğim, Jisung sakın ağlama yoksa ben onla konuşurken bende ağlarım"
"Tamam tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Benimle Evlenir Misin?
Ficción General"Lütfen beni deli ailemden kurtarın.Ne isterseniz yaparım" "Peki benimle evlenir misin?"