Düğün bitmişti.Herkes gitmişti.Ben odada üstümü değiştiriyordum.Hyun ise çoktan değişmiş beni kapıda bekliyordu.Üstümü hemen değişip makyajımı sildim ve ardınan çillerime kapatıcı sürdüm.Ardından odadan çıktım.
"Gidebiliriz"
"Hadi o zaman"
Arabaya binip eve doğru gidiyorduk.
"Yorulmuş olmalısın"
"Sen konuştun akrabalarınla ben sadece yanında durdum."
"Yinede yanımdaydın sen uyu gelince uyandırırım ben seni"
"Tamam"
Yoruldugum için hemen uyuya kaldım.Uyandığımda yatakta yatıyordum.Galiba Hyun getirdi beni.
Bugün okul vardı.Hemen elimi yüzümü yıkadım ve duş aldım.Çillerime kapatıcı sürdüm ve üstümü giyindim.Ardından aşağı indim.Hyun aşağıda telefonuyla uğraşıyordu.Yanına gittim.
"Uyanmışsın hadi gel kahvaltı edelim"
"Yok ben etmicem aç değilim iştahım yok"
"Hasta mısın?"
"Hayır sadece iştahım yok"
"Tamam o zaman beni beklemek zorundasın"
"Beklerim"
Diyet yapmalıydım.Bu aralar çok fazla yiyordum.Öncekinde ki gibi yemeliyim o zaman fazla kilo almam.
"Hadi gidelim Lix"
"Tamam"
Arabaya binip okula gittik.Ardından yollarımız ayrıldı ve ben hemen Changbinlerin yanına gittim.
"Ooo hoşgeldin"
"Hoşbulduk"
"Bana yarım zamanlı iş lazım""Niye ki"
"Şimdi benim param var da onu harcamak istemiyorum bir işe girmem lazım"
"Şu sizin evinizin iki üst Mahallesi'nde bir tane pastane var orada çalışabilirsin yarı zamanlı bir çalışan arıyorlarmış"
"Tamam gider bakarım hadi derse geç kalmadan sınıfa gidelim"
Dersler geçip gitti ve bend hemen pastaneye gittim.
"Merhaba yarı zamanlı çalışan için buradayım da"
"Hoşgeldiniz oturun lütfen"
"Tamamdır"
"Bir deneyimiz var mı acaba?"
"Şey kafe de çalışmıştım"
"Demekki var"
"Evet"
"O zaman siz bugün burada bir çalışmayı deneyin bende o zaman karar vereyim olur mu?"
"Olur"
1-2 saat çalıştıktan sonra kafeyi kapatma zamanı gelmişti.Kafeyi kapattıktan sonra sahibiyle yürüyerek konuşuyorduk.
"Cidden işinize emek vererek çalışıyorsunuz benimde böyle bir çalışana ihtiyacım vardı ise alındın"
"Teşekkürler efendim"
"Efendim demene gerek yok.İsmim Kim Woo-jik sen kısaca Woojik de"
"Tamam efe- yani Woojik"
Sohbet sarıyordu yürüyerek evime doğru varmıştık o da mı burada oturuyordu.
"Siz de mi burada oturuyorsunuz?"
"Ah evet sizde galiba"
"Evet"
"O zaman sakıncası yoksa ben evime gideyim""Olur görüşürüz yarın"
"Görüşürüz"
Ne kadar nazik bir adam.
Hyunjinden
Bir süre arkadaşlarla evde eğlendikten sonra dışarı çıkma kararı aldık dışarı çıktığımızda Lix'i gördüm.Birisiyle konuşuyordu.Kimdi bu adam gülümsüyordu bi de"İlk günden yengeyi kaptırdın başkasına"
"Sadece anlaşmalı evlilik olduğunu hepiniz biliyorsunuz"
"Niye adama öldürücü bakışlar atıyorsun o zaman?"
"Yo atmıyorum"
"Neyse ben yengeye selam veriyim"
"Hayır doğruca eve gidiyoruz hiç dışarı çıkasım yok"
"Kıskandı"
"HAYIR!"
"sadece şakaydı sakin ol"
------------------------------------------------------------
Bu bölüm de böyleydi.
MERYEM KACAR
BAYS!🐿️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Benimle Evlenir Misin?
Ficción General"Lütfen beni deli ailemden kurtarın.Ne isterseniz yaparım" "Peki benimle evlenir misin?"