Özür Dilerim

834 98 39
                                    

İşten dönmüş eve gidiyordum. Sanki takip edildiğimi hissediyordum belki de sadece hissettim.

Eve geldiğimde direkt koltuğa yatıp film izlemeye başladım. Filmi izlerken pencereden haşırtı sesleri gelmeye başladı. İlk başta çalılıklarda kedi falan vardır diye düşündüm ama bu ses giderek daha da artmaya başladı. Sanki eve girmeye çalışıyormuş gibi.

Hemen koltuktan kalktıktan sonra pencereye doğru gitmek istedim ama bunun tehlikeli olduğunu düşünüp arkadaşlarımı arayacktım.

HanJi aranıyor...
Ulaşılamıyor

I.N aranıyor...
Ulaşılamıyor

Changshi aranıyor...
Ulaşılamıyor

Ahh doğru ya bunlar bar'a gideceklerdi. Büyül ihtimalle sarhoşturlar. Ne yapacaktım?

Ses hızla artmaya devam ediyordu. Son seçeneğim Hyun'u aramaktı.

Hyun aranıyor...
"Efendim"

"Hyun şu an evimin penceresinden haşırtı sesleri geliyor"

"Kedi falandır boşver"

"Hayır gittikçe ses artıyor sanki bu eve girmeye çalışıyormuş gibi"
"Gelemez misin? Lütfen korkuyorum"

"Korkma Lix geliyorum hemen sen sadece bir odaya girip kapıyı kilitle olur mu?"

"Tamam bekliyorum"

Arama bitti.

Konuştuktan sonra hemen odama çıkıp kapıyı kilitledim ve beklemeye başladım. Ses o kadar yükselmişti ki odaya kadar geliyordu ses.

Yarım saat sonra...

Yatakta tam uykuya dalmışken kapı tıklama sesleri gelmeye başladı. Hyun mu geldi yoksa başka biri mi?

Hemen odadan çıkıp aşağı indim ve kapı deliğinden baktım. Hyundu.

"Hoşgeldin"
"İçeri geç istersen"

"Tamam"
"Bu arada ben baktım her tarafa ama hiç kimse yoktu sadece bir kedi falandır"

"Nasıl?"
"Ama ben eminim Hyun zaten eve dönerken sanki takıp ediliyormuşum gibi hissettim korkuyorum"

"Korkma ben buradayım istersen bir süre benim evimde kal"

"Yok şimdilik evde kalayım yine olursa düşünürüm"

"Tamam"

"Bu arada hem özür dilerim hem de teşşekür ederim seni rahatsız ettim Jisunglar barda o yüzden açmıyorlardır"

"Sorun yok yine böyle bir şey olursa ilk beni ara olur mu?"

"Tamamdır"
"Bu arada bugünlül burada kalır mısın?"

"Tamam"

"Bir dakika ben geliyorum"

...

"Bunlar ne Lix?"

"Browni"

"Bende biliyorum da niçin getirdin ki?"

"Yıllar önce brownimin tadına bakmak istemiştin yapmamıştım. Şimdi tat o zaman"

"Hâlâ hatırlıyor musun ya?"

"Evet hadi hadi bak tadına"

"Çok lezzetli"

"Bu arada özür dilerim"

"Niye ki?"

"Eğer seni 5 yıl önce düzgünce dinleseydim belki de böyle olmayacaktık"

"Bende özür dilerim"

"Neden?"

"O gün lavaboda sana bağırdığım için o gün şirkette işler birazcık kötüydü o sinirle sana bağırdım. Sahi ben beğenmediysem kim beğendi gönderileri?"

"Bende bilmiyorum"
"E hadi yatalım artık"

"Tamam"

"Misafir odası var odamın yanında orada yatabilir misin?"

"Yatabilirim"

------------------------------------------------------------

UMARIM BEĞENİRSİNİZ

O ZAMAN DİYECEK BİRSEY YOKSA

M-E-R-Y-E-M KACAR

BAYS!🙂

Peki Benimle Evlenir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin