Hislerim Öyle Diyor

1K 116 44
                                    

Sabah uyandığımda ellerini saçlarıma koymuş bir bedenle karşılaştım.Çok güzeldi.Woojik o olaydan sonra oda değiştirmişti.Bugün gezinin son günüydü. 3 gün boyunca hem denize girdik hem akşamları sahilde dolaştık. Kısacası çok eğlenceliydi.

Hyun'u uyandırmadan sessizce yataktan kalktım ve duşa girdim üstümü falan giyindikten sonra banyodan çıktım ve banyonun kapısında bekleyen bir bedenle karşılaştım.

"Niye kapının önünde bekliyorsun?"

"Bende giricem çünkü"

"Tamam buyur"

"Thanks"

Hyunda çıktıktan sonra kahvaltıya indik bizimkiler hemen yemeye başlamıştı.

"Azıcık yavaş yiyin arkanızdan koşan yok"

"mk çabuk gelin yiyin 5 dakikaya hoca geliyor.Erken çıkacakmışız o yüzden ya 5 dakika içinde yersiniz ya da aç kalırsınız"

"Ln hemen oturalım o zaman"

Yemeğimizi hızlıca yedikten sonra hemen odaya gidip hazırlandık hoca geldiğinde çoktan otobüsün oradaydık.İyiki bu sefer istediğimiz yerlerde oturabilicez.Hemen yerleştikten sonra uzun bir uykuya daldım Hyun'un omzunda.

"Lix geldik uyan"

"O tamam"

"Uyandığımda herkes yavaş yavaş kalkıyordu bizde kalktık hemen ve indiğimizde arkadaşlarımla biraz konuşup onlara veda ettikten sonra taksiyle eve gittik.

"Baya bi yoruldum"

"Bende"

"Akşam yemeği yiyelim Lix"

"Olur da kim yapıcak"

"Tabikide ben"

"Sen yemek yapmayı biliyor musun?"

"Evet"

"O zaman yemeğini tatmak isterim"

"Seni mutfağa davet ediyorum o zaman"

"Bu teklifi kabul ediyorum o zaman"

Mutfağa geçtikten sonra Hyun yemek yapmaya başladı çok sexy duruyordu yemek yaparken. Hyun onu izlediğimi anlayınca hemen gözlerimi yemeğe çevirdim.

"Bana istedigin kadar bakabilirsin"

"Sana baktığımı nerden biliyorsun?"

"Hislerim öyle diyor"

"Hislerin doğruyu söylüyormuş o zaman"

Hyun yarım saatte yemeği yaptı ve bende sofrayı hazırladım.

"Pastanedeki işinden ayrılıcaksın değil mi?"

"Merak etme ayrılıcam"

"Aferin"

Hem yemek yiyip hem sohbet ettik. Saat geç olunca Hyun yukarı çıkıp uyumamı söyledi.Yukarı çıkıp direkt yatağıma yattım.Bir süre sonra yanımda bir beden hissettim onun tarafına doğrulup ellerimi onun beline koydun ve sıcacık bir uykuya daldım.

------------------------------------------------------------

Evett fazla olay olmadı ya

UMARIM BEĞENİRSİNİZ

MERYEM KACAR

BAYS!🐖

Peki Benimle Evlenir Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin