-LAURA POV-
Ik word wakker als de stem van mevr. Seinen die door het gebouw buldert roept ze dat we moeten eten. Ik mag haar niet echt. En het is wederzijds :)
Snel doe ik een joggingbroek aan met een trui. En ren snel naar beneden. Onder het eten roept mevr. Seinen om aandacht. Iedereen luister aandachtig.
"Vandaag komen er 4 jongens, het is een band en ze willen graag een meisje adopteren" "jullie moeten 2 uur beneden staan" zegt ze. Iedereen begint te smoezen. "Welke band" vraagt lize. Bluggh, de pestkop van het weeshuis. Ze is gewoon een slet.. "Euhh iets met 5 seconds ofzo" antwoord ze. Mijn ogen worden groot. Omg 5sos ken ik. Ach ik ken ze toch niet zo goed en ze zouden toch niks om me geven zoals iedereen?!
Na het eten ren ik naar de kamer van Louise. Mijn beste vriendin.
Ik ben 17 en zei 18. Ze heeft blond stijl haar met blauwe ogen. Ik weet grote 5sos fans ze is. Ik heb wel is van ze gehoord maar weet niet echt hun namen.
"Komt 5sos iemand adopteren?!" Schreeuwt ze bijna. Ik knik hevig. En ren terug naar mijn kamer en ga op bed liggen. Het is al half 2
Ik denk dat ik net zo goed kan blijven liggen ik word toch nooit geadopteerd ik ben al 17. denk ik somber. Opeens hoor ik allemaal meiden gillen. Ik ga boven aan de trap staan en beetje kijken wie er word geadopteerd. Dan zie ik 5sos en sla ik een klein gilletje. Ze kijken wel een beetje geïrriteerd.
Het was natuurlijk niet hun keuze om een kind te adopteren maar van de manager. En dan zie ik Lize langs de jongens lopen met en te kort broekje en een naveltruitje en gewoon een doos make-up op en ik schiet in de lach. "Jullie gaan mij toch adopteren, lievie ? Hoor ik Lize vragen. "Ja dacht het niet! Ik hoef niet zo slet die alles aflebbert." Hoor ik de blonde jongen met de piercing zeggen.
Ik kan me niet meer inhouden en schiet nog harder in de lach. Maar dan kijkt heel 5sos naar mij en ik word rood. Ik zie ze wat smoezelen met mevr. Seinen. "JE BENT GEADOPTEERD LAURA DUS PAK JE SPULLEN! Schreeuwt ze naar boven. Snel ren ik naar me kamer en pak me spullen. En ik neem afscheid van louise. De tranen lopen over onze wangen maar droog ze snel af en ga naar beneden.-ASHTON POV-
We gaan d'r negeren was het plan toch?" Fluister ik naar de anderen. Waarna ze knikken. Ik bedoel wij willen niet zo zeur kind hebben.-LUKE POV-
Niet veel later komt het meisje beneden met haar koffers. Ze heeft blond haar en bruine ogen. Ze is eigenlijk best knap. Ze kijkt heel bang naar de grond. Waarna ik de jongens wenk of het wel slim is. Ik zie dat ze rode ogen heeft. Ze heeft gehuild maar ik negeer het. Ze zuchten maar antwoord niet.
We lopen naar de auto en druk haar koffers in de auto.-LAURA POV-
Ik zie dat De blonde jongen met de piercing mijn koffers in de auto druk waarna ze in de auto stappen en ik dus ook. Ik staar naar het raam. "Waar gaan we heen?" Vraag ik zacht. "Huis" antwoord de getinte jongen kort. "Is het lang rijden?" Vraag ik. "Nee en hou nu je mond maar weer" zegt jongen met de bandana. En ik kijk weer naar buiten. Ik had gelijk. Niemand houd van me. Er loopt een traan langs me wang.-MICHAEL-
"Is het nog lang rijden?" Vraagt Laura. "Nee en hou nu je mond maar weer" zegt Ashton. Laura kijkt weer naar buiten en zie dat er een traan over haar wang rolt. Ik zit in het midden en tik Luke aan die naast me zit en fluister. "Ze moet huilen, ik kan haar echt niet negeren hoor". Zeg ik. "Ik ook niet" zegt Luke moeilijk.
Als we eenmaal thuis zijn aangekomen pak ik haar koffer lopen naar binnen. Maar ze kijkt nog steeds naar de grond en loopt per ongelijk tegen Ashton aan.
"KIJK UIT WAAR JE LOOPT MAN!" Schreeuwt Ashton tegen Laura. Ze schrikt en deinst achteruit. "S-ssorry" zegt ze terwijl er tranen over haar wangen lopen. Ik kijk Ashton boos aan. Ik sla arm om Laura heen maar ze schrikt en kruist haar armen boven haar hoofd. "Sla me niet!" Schreeuwt ze huilend. Snel trek ik me terug. "Sorry, ik wou je niet slaan. En we lopen weer verder naar binnen.-LAURA POV-
Door dat ik naar de grond staar loop ik per ongelijk tegen de jongen met de bandana aan. "KIJK UIT WAAR JE LOOPT MAN!" Schreeuwt de jongen met de bandana boos.
Ik schrik zo erg en ik deins achteruit en moet huilen. Opeens voel ik een arm om me heen en uit paniek schreeuw ik. "Sla me niet!". Ik zie de jongen met gekleurd haar geschrokken opkijken. "Sorry, ik wou je niet slaan" zegt hij snel met een klein glimlachje. Als ik binnenkom geeft De jongen met de piercing die blijkbaar Luke heet mijn koffer en wijst me kamer aan. Ik loop naar binnen en mijn mond staat open. 2 persoonsbed, een eigen badkamer en een inloop kast. It's huge. "We roepen je als avond eten is" zegt Luke en ik knik. Ik pak me spullen uit en ga op bed liggen en val in slaap.-MICHAEL POV-
Als we met zijn alle jongens beneden zijn is er een ongemakkelijke stilte dus ik begin maar. "He guys, zullen we gewoon aardig tegen haar doen? Volgensmij heeft ze het al moeilijk genoeg". "Hoe weet jij dat" vraagt Calum. "Ik zag sneden op haar arm" zei ik zacht en Ashton's ogen worden groot, aangezien hij er ervaring heeft met snijden. "Vergeet het plan. We gaan aardig doen" zei Ashton snel. "Maar laten we eten.. Maar wat?". Zegt Luke.
"PIZZAA" schreeuw ik. "Ik zal Laura wakker maken als jullie pizza bestellen". Zeg ik. Ik loop naar boven en open de deur. Wat is ze cute als ze slaapt. Zachtjes schud ik haar wakker en ze schrikt. Maar niet zo erg als vanmiddag. Maar ik voel dat ze ons totaal niet vertrouwd. "We gaan eten, kom je ook?" Vraag ik voorzichtig." Ze knikt en loopt onzeker achter me aan en gaat naast me zitten. Tijdens het eten is ze stil en eet niks. "Waarom eet je niks?" Vraagt Luke. Ze kijkt me aan en ik snap wat ze bedoelt dus ik knik. Opgelucht haalt ze adem en loopt naar boven naar haar kamer. Wij gaan ook naar boven en slapen aangezien het al half 11 is. Snel kijken we of Ze als slaapt. Maar ze slaapt al.
JE LEEST
ADOPTED BY 5SOS?! - voltooid-
FanfictionDit verhaal gaat over Laura. Laura is een meisje van 17 jaar en woont in een weeshuis. Ze is erg bang. Toen ze nog bij haar ouders woonde werd ze veel mishandeld. En haar vader is opgepakt haar moeder is vermoord. Maar wat als Ze door 5sos word gea...