-LAURA POV-
Met een misselijk gevoel word ik wakker en grijp direct naar zo'n kots bakje. Ik voel dat mijn haar omhoog word gehouden door blijkbaar Sterre.
"Dat komt door de chemo" zegt Sterre die net een blad met ontbijd had neergezet. Micheal is net even naar huis gegaan om spullen te halen. De relatie tussen mij en Michael is een stuk sterker geworden.
ik laat me rustig zakken in mn kussen.
"Stomme ziekte" zeg ik terwijl ik mijn hand door mijn haar haal. Ik schrik als ik een grote pluk haar in mijn hand zie. Ik doe het nog een keer en nog een grote pluk. Ik kijk Sterra ongelofelijk aan. "Je krijgt haar uitval, dat hoort er bij" zegt meelevend. "Ik kan het ook nu direct af knippen als dat wil? Het groeit wel weer aan. Je word sowieso kaal" zegt ze. Ik knik. Ze loopt de kamer er en komt dan terug met een spiegel en een schaar. Ik neem plaats in een stoel met daarvoor de spiegel. Terwijl ik toekijk knipt Sterre mijn haar. "Done" word er gezecht en ik kijk in de spiegel. Omg dit is zo raar, ik krijg tranen in mijn ogen. Sterre geeft me een knuffel. "Bekijk het aan de positive kant" zegt Sterre. "Wat dan?" Vraag ik. Even kijkt Sterre bedenkelijk maar dat word al snel vervangen door een grote glimlach en ze begint te zingen. "KALE KOPPEN NIET TE STOPPEEN! KALE KOPPEN ZIJN KNAPPE KOPPEN! WHOOPWHOOP!" En ik begin te lachen.Ik lig nu in bed en voel mn telefoon trillen. 'Michael 💞' staat er en krijg direct een glimlach en neem ik op.
(M=michael/L=laura)
L"heey sweety"
M"hey heyy"
L" als je straks komt niet schrikken! Mijn haar is er afgeknipt. Ik kreeg haar uitval..."
M"oh sweety, als je weer beter bent groeit het allemaal weer aan!" Dat stelt me wel weer gerust. "Ik wist dat dat zou gebeuren dus ik heb een cadeau voor je". Gaat Michael verder.
L" okee doeegg, kusjess
M" doei sweety, kusjes terug.En de verbinden word verbroken.
____________•_____________•
Sorry dat ik zo weinig update! Ik zit gewoon niet lekker in me vel en ik wou wel iets updaten dus dan maar een klein stukje./ sorry! Love u xx
JE LEEST
ADOPTED BY 5SOS?! - voltooid-
FanfictionDit verhaal gaat over Laura. Laura is een meisje van 17 jaar en woont in een weeshuis. Ze is erg bang. Toen ze nog bij haar ouders woonde werd ze veel mishandeld. En haar vader is opgepakt haar moeder is vermoord. Maar wat als Ze door 5sos word gea...