Eerste chemo

1.7K 91 19
                                    

-LAURA POV-
Ik word wakker en kijk om me heen. Ik lig in het ziekenhuis. Direct voel ik me verdrietiger worden. Stomme ziekte!
Ik kijk naast me en zie dat Michael net wakker is geworden. "Morning sweety" zegt Michael en geeft me een kus op mijn mond en ik zoen terug. "Kuch umh, u ontbijt" zegt een zuster die in de deur opening staat. Snel trek ik terug en bloos. "Thanks" zeg ik en eet het ontbijt op. "Straks komt er een andere zuster en die gaat je je eerste chemo geven" zegt ze en loopt de kamer uit. Wtf ... Niet veel later komt er een nieuwe zuster binnen. Ik gok haar een beetje van mijn leeftijd en ze ziet er lief uit. Ze heeft donkerblond haar met roze dipdye en draagt een zwarte bril. "Hey, ik ben je zuster maar noem me maar Sterre!" Zegt ze en stelt zich voor. "Ik ben hier heel veel en ga zorgen dat je beter word" zegt ze met een grote glimlach. "Dus, ben je zenuwachtig voor je eerste chemo?" Vraagt ze. "Ja best wel" antwoord ik eerlijk. Ze knikt. "Ik ga even de spullen halen ik ben er zo weer" zegt ze en verlaat de kamer. Ze lijkt me super aardig. "Mikey? Je blijft er toch wel bij?" Vraag ik onzeker. "Tuurlijk" antwoord hij en geeft me een klein kusje op mij mond.

Niet veel later komt Sterre binnen met een karretje met alle spullen. Zodra ik een grote naald zie grijp ik direct naar Michael's hand. Terwijl ik ongeveer de hand van Michael fijn knijp zit de naald er in. Ze sluit een zakje met doorzichtig spul er in (lijkt op water) aan bij mijn infuus en hangt het aan zo'n raar rekje. "Ik kom over een half uur terug dan verwissel ik de zak" zegt Sterre. Ik knik. We are alone again. "Je gaat beter worden meid." Zegt Michael lief en knuffelt me.

Als de Chemo is afgelopen komen de jongens binnen + een meisje die Calum's hand vast houd en Zich voor stelt als lotte de vriendin van Calum. "Guys! Kamer uit nu! Ik moet met lotte praten" zegt ik waarnaar de jongens als brave puppy's het kamertje verlaten.

"Zoo, hoe heeft Calum je gevraagt?" Vraag ik met een grijns. Ze begint helemaal te stralen

"Nou ik en Calum hebben nu al een aantal keren afgesproken en ook dus een date en toen zijn we uiteten gegaan en daarna een strand wandeling en bij zonsondergang heeft hij mij gevraagt en hebben we gezoend!" Zegt ze enthousiast. Ik mag haar wel. "Aahww cutee!" Roep ik. "Doe de deur is open?" Fluister ik. Lotte loopt naar de deur en er vallen 4 jongens door de deur en beginnen te lachen. Na een tijdje komt Sterre weer om een nieuwe zak aan mijn infuus aan te sluiten.

Iedereen is naar huis behalve Michael. Ik voel me zo kut na die chemo. Ik heb ook al overgegeven en voel me duizelig.
Hopelijk werken de chemo's...

We hebben nog wat gegeten en gaan dan slapen.

_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_
HEY GUYS! Sorry dat ik niet zo vaak meer update dat komt omdat ik zelf heel veel fanfics zelf lees maar ik doe mijn best.

En moet ik Laura laten overlijden of niet? X

ADOPTED BY 5SOS?! - voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu