Son sınavımızı da olduktan sonra okul kantinine oturduk Mert ile. Kahvelerimizi içerken içimde çok farklı duygu ve düşünceler vardı. Oturduğum yerde içim içime sığmıyordu sanki. Merve aklımın bir köşesine yerleşmişti ve yanımda olmasa bile sanki hep yanımdaymış hissi veriyordu bu durum. Onunla birlikte oluşumuz, bana olan itirafı... Kafamda bu sahne dönüp duruyordu sürekli. Kendi kendime sırıttım. Elim bir an için dudaklarıma gitti bu sırada. Merve gerçekten bana aşıktı..."Ne sırıtıp duruyorsun lan?"
Mert'e baktım. Ben hep ikisinin birlikte olacağını sanmıştım şimdiye kadar. Merve ben üzülmeyim diye Mert'in adını vermişti çünkü. Ona bu konuda ayrıca kızmıştım ama orası ayrı.
"Hiç," dedim hala sırıtırken.
Sigaramdan bir nefes çektim. Koyu renk gözleri geldi gözümün önüne. Teni... Kafamdaki düşünceler dağılsın diye yerimde kıpırdanıp etrafa baktım.
"Konser var bugün. Gitsek mi acaba?"
"Oha gidelim tabii! Kimin?" dedim heyecanla.
"Sefo."
"Oo! Süper! Bunu kaçırmamamız lazım. Hem sınavlar da bitti."
"Bence de kanka. Dördümüz gideriz," dediğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Dördümüz?"
Yerinde kıpırdandı. Sonra da sırıtmaya başladı.
"Sen, ben, Merve, bir de Bedirhan," dediğinde düşündüm. Bizim sınıftaki Bedirhan...
"Oha! Sen şaka yapıyorsun!" dedim şaşırarak. Güldü.
"Şaka değil. Son zamanlarda arada bir takılıyoruz. Ama şimdilik aramızda bir şey yok. Olur mu bilmiyorum da. Sadece yanında mutlu olduğumu biliyorum. Bayadır da hoşlanıyorum ondan," dediğinde gülümseyerek baktım arkadaşıma.
"Vay be! Yüzümüz artık gülmeye başladı desene."
"Kanka daha bir şey belli değil ama evet, şimdilik gülüyor yüzüm."
"Senin adına çok mutlu oldum."
"Sağ ol kanka. Sen ne yaptın?"
"Neyi?"
"Alin konusunu falan işte," dedi tedirgince.
"Alin bitti artık kanka. Tamamen," dediğimde güldü.
"Valla ne yalan söyleyim sevindim buna."
"Sana bir şey diyeceğim," dedim çekinerek.
"Söyle kanka."
"Merve'nin bana aşık olduğunu söylediğinde ben sana inanmamıştım. Gerçekten doğru söylüyormuşsun. Yani tahminin doğruymuş."
"Ben sana demiştim. Ulan asıl sana ne demeli? Beni gaza getirip kıza ilanı aşk ettirdin. Az kalsın arkadaşlığımız bozuluyordu be!"
"Boş ver sen şimdi Merve'yi, Bedirhan'a odaklan," dedim suratım düşerken. Kahkaha attı.
"Sen kıskandın mı lan Merve'yi?"
Ne diyeceğimi bilemedim. Gerçekten kıskanmıştım lan!
"Evet. Ne olmuş?"
Daha da fazla güldü.
"Vay be!"
"Gülme ya! Ağzına vururum bak!"
"Sana açıldı demek."
Derin bir nefes aldım. Yine o gün geldi aklıma. Kalbim tekledi.
"Evet açıldı."
Ne açılma ama...