O Lanet Günün Devamı

34 3 0
                                    

Gözümü açtıgımda ilk gördüğüm koluma bağlı olan serum iğnesiydi.Ayak bileğimde acayib bir ağrı vardı.Ağzım dilim kurumuştu.Su içmek için komidine uzandığımda bir el bana suyu verdi. Kafamı kaldırıp baktıgımda gördüğüme inanamadım.Bu Berkay'dı.Bir anda kolumdaki serum iğnesini hızlı şekilde çıkardım ve Berkay'a şu sözleri söyledim;
"Bu nasıl bir yüzsüzlük,sen hangi yüzle buraya geliyorsun?" dedim.Allah'ım nasılda acı çekiyordum.Berkay ise yüzsüzlügüne devam ederek;Aşkım açıklayabilirim, dedi. Bende bu sefer sesimin tonunu yükselterek "Neyi açıklıcaksın adi yalancı,kızın dudaklarında zevkten geberiyordun."Berkay pişkin bir ifade ile "Ben senin yarın geleceğini zannediyordum."dedi. Ben artık dayanamayıp ağlamaya başladım "Defol git burdan "!!! Diye bağırdım ve yanımdaki masada duran vazoyu alıp,Berkay'ın kafasına doğru attım. Berkay kafasını eğdiği için vazo duvara çarptı ve büyük bir gürültü ile kırıldı. Sesleri duyan babam ve Ahmet enişte odaya daldı. Babam bana bağırarak; senin yatağında dinlenmen lazım.Kolun kanıyor dedi ve Ahmet enişteye Berkay'ı odadan çıkarmasını söyledi.Banada hemşireyi çagırıp geleceğini söyledi.Masanın üstündeki peçeteyi aldım ve yatağıma oturdum. Burnumu sildim ve tabi yüzümüde ,biraz sonra hemşire gelip kolumdaki kanı temizledi ve bir krem sürüp kolumu bandajladı.Of ayağım çok kötü ağrıyordu.Babam hemşirenin bana yardım edişini izledi.Hemşire çıktıktan sonra babama bakıp ayagıma ne oldugunu sordum.En son yola atladığımda bir motosikletnini üzerime dogru geldiğini hatırlıyordum.Babam bana bir motosikletlinin bana çarpacakken yolun ortasında bayıldığımı, o motosikletsininde ayak bilegimin üstünden geçtiğini,ayağımın incindiğini söyledi.Aslında tuhaf bir durum bir motosiklet ayak bileğimin üzerinden geçiyor ve sadece ayagım mı incinyor ?Ne saçma belkide Allah korudu diyebiliriz.Babam odadan çıktı ve Merve elinde bir tepsi yemek ile kapıda göründü.Arkasından da yakışıklı bir genç geliyordu. İçeri girebilir miyiz?dediler.Bende tabi dedim.Genç elindeki beyaz papatyaları bana verip,geçmiş olsun dedi.Ben sağol diyemeden Merve söze girip,bu Mete hem senin ayağının üzerinden geçip, hemde ambulansı aradı. Ben söze girip Mete'ye çiçekler için teşekkürler dedim.Mete gülümsedi birşey değil dedi. Ha birde çok üzgün olduğunu falan söyledi ,defalarca özür diledi.Ne iyi çocuk başkası olsa beni öyle mal gibi bırakıp giderdi.Mete birden geçiştirir gibi acele ve tatlı bir üslup ile hasta ziyareti kısa olur Zeynep dedi. İyi günler dedik ve çıkıp gitti.Ben Merve'ye bu çocuk ismimi nerden biliyor dedim .O da tanıştıklarını ve benim ismimi cismimi anlattığını söyledi.Normalde olsa çok kızardım ama Merve'ye bağıramayacak kadar enerjim yoktu.Yemeğimi Merve yedirtti.Biraz dertleştik Merve ile ,yarım saat sonra annem ,teyzem,Ali ve Buse odaya girdi.Buse bana koşarak elimi tuttu ve anneme, ablama ne oldu dedi.Annem Buse'yi kucağına alarak bir şey olmadı tatlım deyip ,sakinleştdi.Yaklaşık yarım saat başımı ütüledikden sonra hepsi çıktı. Allah'ım aldatılmak ne kötü bir duygu kendimi enayi gibi hissediyorum.Kalbimdeki acı yetmezmiş gibi birde bedenimdeki acıyla uğraşıyordum.Birden kapı tıklatıldı galiba benim doktorumdu bana gülümseyerek yarın taburcu olabilecegimi söyledi.O kadar acı çekiyordum ki sevinemedim bile. Akşam oldu,hemşirenin bana verdiği ilaçlar sayesinde hemen uykuya daldım.

Aşk bazen acıtırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin