Çalar saatim, canım benim ,herzamanki gibi sabahın köründe nasılda güzel çalıyorsun. Sonunda şu gıcık sargıdan kurtulacagım.Bu sargıya baktıkça o gün parkta yaşadıklarım geliyor aklıma her seferinde tekrar tekrar ağlıyorum elimde değil.Yatagımdan yavaşca kalkıp ,koltuk değneklerini aldım.İhtiyacım kalmadı gibi ama yinede olsun.Her sabah olduğu gibi canım Hatice sultan kahvaltıyı hazırlamış. Ailecek oturup ,bir güzel yedik.Kahvaltıyı babam ve annem kaldırdı.Ne yalan söyleyeyim ayağım incindiğinden beri hiç azar işitmiyorum.Bu duruma neredeyse sevinecek durumdayım .Sabah uyanma saatime karışan yok.Annene yardım et diye söylenen yok hayat bu işte .Annem ve babam kahvaltıyı kaldırırken bende odama gidip üzerimi değiştirdim.Yola çıktık .Yaklaşık 20dk sonra hastaneye vardık.Bayan bir doktora gelmiştik.Ayagımdaki sargıyı çıkartı.Daha sonra ayagımla yapmam gereken birkaç hareket gösterdi.Eve geldik .Babama bir telefon geldi.Halamın oğlu rahatsızlanmış. Bizimkiler bana gelip gelmeyecegimi sordular bende gelmeyecegim dedim.Onları kapıdan uğurladım ve hemen odama gittim çünkü tutmam gereken bir mahtemim vardı.Odama geçtim.Bizim şarkımızı açtım ve pembe kalpli kutumu yatagımın üzerine koydum.Kutuda Berkay ve benim resimlerimiz vardı.Şarkı başlayınca tutamadım kendimi ve başladım salya sümük ağlamaya,4gündür ilk defa yalnız kaldım. İşte yalnızlığım,aşk acım ve ben başladık mahtem tutmaya.Moralimin içine etmiştim yarım saattir aynı şarkıyı dinleyip,resimlere bakıyordum.Biliyorum değmez ama içime atarak hiçbirşey yapamazdım.Elime bir kalem aldım ve Berkay'ın kafasını bütün fotograflardan karalamaya başladım .Daha sonra hepsini yırttım ,ben ağlamaya devam ederken telefonuma mesaj geldi.Belki Berkay atmıştır diye açtım .Tahminim doğruymuş o atmış mesajı ama gördüğüm karşısında şok olmuştum.Berkay, o kız onun yanağını öperken bir selfie çekmiş ve utanmadan altına "BİZ MUTLUYUZ" yazmış. Ayağa kalktım hemen ,sanki yer ayaklarımın altından kayıyordu.O an öylece kalakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk bazen acıtır
أدب نسائيBu hikayede bir genç kızın yaşadıklarını anlattım umarım begenirsiniz :) <3