O Lanet Gün

31 2 0
                                    

Yine o gıcık alarım sesi ile uyandım. Merve her zamanki gibi erkenden kalkmış yatagını topluyordu.Gerçekten bu kızı takdir ediyorum.Bende eksik kalmayayım dedim ve kalktım.Yatakları topladıktan sonra annemlerin yanına gittik.Hala kahvaltıyı hazırlıyorlardı.
Bizde yardım ettik.Kahvaltıyı bir güzel yaptık .Biz tam masadan kalkarken Ahmet enişte buğün denize gidelim mi? diye sordu ben ve Merve aniden "olmaz"! diye bağırdık.Nedenini sorunca Merve babasına bizim planlarımız olduğunu söyledi.Kahvaltıyı o kadar fazla yapmışız ki karnımız ağrıyordu.Annemlere kahvaltıyı kaldırmalarına yardım ettik ve Merve bana yürüyüşe çıkalım mı ?dedi. Bende kabul ettim ve annemlerden izin aldık.Ben pembe t-shirt Merve ise Turuncu t-shirt giydi taytlarımızıda giyip çıktık.Biraz koşup ,biraz yürüdükten sonra Merve yoruldum dedi.Bende aynen diye destekledim.Tam parka giriyoduk ki ben dondurmacı gördüm.Merve 'ye parka oturup beni beklemesini söyledim.Dondurmaları aldım.Parka girer girmez bir çift gördüm.Oğlan kızı ağaca yaslamış.Bildiğin dudağını vakumluyordu.Bu çift benim neden ilgimi çekti anlayamadım.Aslında oğlan arkadan Berkay'a benziyordu.Ben onlara bakarken Merve yanıma gelip, neye bakıyorsun diye sordu.Ben cevap vermedim.Bu sefer Merve kolumdan çekiştirdi.Hiç mi öpüşen insan görmedin o onların ayıbı bakma dedi ve ben kafamı çevirirken birde ne göreyim? O kızın dudaklarında zevkten geberen pislik Berkay'mış bir anda dondurmalar elimden düştü.Umurumda değil zaten bir anda nasıl bir refleks ise hızla yürüyüp Berkay'ın yanına gittim.Omuzundan dürterek ; Kolay gelsin Berkay Bey dedim. O sürtügün dudaklarını bırakıp suratıma baktı.O ela gözlerine son kez baktım ve gözümden bir damla yaşın düşmesi ile benim Berkay 'a tokat atmam bir oldu.Arkamı dönüp hızlıca yürüyordum Berkay 'ın arkamdan geldiğini anlayınca,dönüp Berkay'ın bana hediye ettiği boynumdan çıkarmaya kıyamadıgım o kolyeyi bir hışımla boynumdan koparıp, Berkay'ın suratına attım. Kimse peşimden gelmesin deyip koşmaya başladım ve kendimi yola attım. Bir de ne göreyim bir motosiklet hızla üzerime geliyor...
Arkadaşlar bu bölümü biraz heyecanlı yazdım umarım beğenmişsinizdir.

Aşk bazen acıtırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin