Teyzemlerin apartmanın önünde Teyzem, kocası,Merve ve kardeşi Ali bizi bekliyorlardı.Teyzemin kocası Ahmet enişte bizi görür görmez bavulları almak için yanımıza geldi. Babamla sarıldılar,annemle tokalaştı,benimde yanağımdan sıkıp "hoşgeldin fıstık" dedi .Ah bu Ahmet enişte beni hala çocuk sanıyor bu nedir yani sanki 8yaşında çocukmuşumda neyse kendi kendime hormundanmaktan vazgeçip,Ahmet enişteye yalandan gülümseyip "hoşbulduk"dedim.Yarın Berkay'ı görücegim için hiç kimseyi takamatacagım.Hemen Merve'nin yanına koşup sarıldım nasıl da özlemişim o güzel gülümsemesini.Teyzem bana bakıp "bana sarılmak yok mu Zeynep'cim" dedi.Teyzemede sarılıp Ali 'ye dönerek hoşgeldin demek yok mu kuzen dedim.Keşke demesymişim öyle bir sarıldıki kemiklerim kırılıcaktı. Hayır yani 5yaşındaki zayıf çocuk nasıl böyle agır olur.Yine başladım homurdanmaya birden Merve kolumdan çekerek hadi yukarı çıkalım dedi.Beraber yukarı çıktık.Annemler ve teyzemlerde arkamızdan geldi.Of teyzem harika yemekler hazırlamıştı adeta baka kaldım.Annemlerde masaya övgüler yağdırdı.Yemekten önce oturduk biraz, sonra bn Ali ve Merve 'ye hediyelerini verdim Merve çok teşekkür ederim dedi Ali ise hemen sarıldı.Ay bu çocuk bana birdaha sarılmasın ya kırıldı kemiklerim kırıldı resmen bn söylenmekle meşgulken bizimkiler hemen sofraya geçtiler.Yemekleri afiyetle yedik.Annemler sofrayı kaldırırken Teyzem Merve'ye benim yatagımı hazırlamasını söyledi.Bizde Merve'nin odasına gittik.Merve yatagı hazırlarken bana lise ile ilgili sorular sordu ,bende cevapladım .Annelerimizin yanına gidip biz biraz konuşup uyucagız dedik ve ikimizde yere benim misafir yatagına oturduk. O bana ilk başta lise ile ilgili tavsiyeler verdi.Bende zevkle dinledim.Konu nasıl olduysa sevgili meselesine geldi.Merve'nin biraz gevşek ağızlı oldugunu bildiğim için geçiştirdim.Merve o yeşil gözlerini benim gözlerime dikip ğülerek baktı ve gözlerin öyle söylemiyor ama dedi.Bende artık dayanamayıp başladım anlatmaya hatta yarın Berkay'a süpriz yapıcagımı anlattım . Tabi o da bana yardım ediceğini söyledi.Bende kabul ettim .Aslında bende ona sevgilisi olup olmadığını sorucaktım ama o kadar yorgundum ki bir an önce uyumak istediğimi söyledim ve ışıgı kapatıp yattım ilk defa müzik dinleyerek uyumayacak kadar yorgundum ve uyumaya koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk bazen acıtır
ChickLitBu hikayede bir genç kızın yaşadıklarını anlattım umarım begenirsiniz :) <3