3. Bölüm

240 23 9
                                    

"Sonunda geldin Potter. "

Harry gözlerini devirdi.

"2 dk bekledin sadece. "

"Üzgünüm ama sana bulaşmak hoşuma gidiyor. Bunu bırakamam. "

Harry bunun üzerine küçük bir kahkaha attı. "Aslında bundan vazgeçme. Yerinde olduğu sürece sorun yok. "

Draco o an o gülüşe ölüp bitmişti. Tekrar etmesi için her şeyi yapardı.

"Hadi gidelim Malfoy. "

İkili cisimlendi ve Hogsmade'in sokaklarından birine geldi.

"Ee Potter? Nereye gideceksin? "

"Aslında birkaç kitap alacağım ve şey... Muggle Londra'sına gideceğim. Eğer gelmek istemezsen... Anlarım. "

Draco bir an durdu. Muggle Londra'sına ölse gitmezdi. Ancak aşık olduğu çocuk için gidebilirdi.

Hem artık onu yargılayacak birileri yoktu.

"Olur Potter. Seninle Muggle Londra'sına gelirim. "

"Nasıl gerçekten mi? "

"Evet Potter. "

Harry'nin zümrüt yeşili gözlerinin içinde anlık bir parlama oldu. Aynısı Draco'nun buz mavisi gözlerine de olmuştu.

İkili Hogsmade'e işlerini halletmiş ve ıssız bir sokağa gelmişti.

"Hazır mısın Malfoy? "

"Evet."

Draco Harry'nin kolunu tuttu ve yine ıssız bir muggle sokağına cisimlendiler. Sokaktan çıktıkları zaman Draco etrafına bakıyordu.

"Demek Muggle yerleri böyle. "

"Evet. Hadi gel. Sana göstereceğim çok şey var. "

Harry Draco'yu önce bir muggle erkek mağazasına soktu.

"O kıyafetler nerden çıktı belli oldu Potter. "  dedi Draco ve oda raflardaki kısa kollu t-shirt'lere bakmaya gitti. Harry de kendine pantolon bakmak ile meşguldü.

Yarım saat sonra Harry elinde 2 tane pantolon ile geldi. Draco ise kendine iki tane yeşil t-shirt almıştı.

"Bunları denenmem gerek. Kabinlere gitmemiz lazım. "

"Tamam." Harry kabinlere doğru yürümeye başlayınca Draco da peşi sıra geldi.

Harry tam kabinden çıkmıştı ki bir ses duyuldu.

"Harry Potter! İnanamıyorum! Hem de Malfoy ile. "

Fallon yüzünde bir sırıtma ile yanlarına geldi.

"Fallon? Ne işin var burda? "

"Asıl sana sormalı Malfoy. Potter ile burda ne yapıyordunuz? "

"Benim için geldi aslında. " Harry söylerken tebessüm etti. Fallon'a bakarken içi eriyordu. "Şey istersen beraber gezebiliriz. "

"Olur bana uyar. "  dedi Fallon.

"Draco? "

"Olur."  Dümdüz bir şekilde söylemişti bunu Draco. O Harry ile birlikte olmak istiyordu. Sadece Harry ve O.

*
"Bu güzel aslında Malfoy. "

"Bilemiyorum. "

"Sen bilirsin. "

Harry göz ucuyla Fallon ve Malfoy'a baktı. Birbirlerini pek sevmiyorlardı sanki. Başını çevirip önünde duran kapaklı kolyeye baktı. İçine anne-babasının fotoğrafını koymak isterdi. Ancak alacak kadar para yoktu yanında iç çekip kasaya doğru giden Fallon ve Malfoy'un yanına gitti.

Draco ise Harry görmeden o iç çekmeyi görmüştü bile. Doğum günü hediyesi hazırdı.

Selam.

Minik minik kıskançlık anlarına bayılıyorum uwuu.

Kaos yakın bu arada :)

İyi okumalar oy ve yorumları bekliyorum.

Yalan/Drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin