character analysis

607 47 13
                                    


Öncelikle okuyan herkese çok teşekkür ederim.Zamanınızı ayırdığınız için de teşekkür ederim.Aslında böyle bir şey yazmak hiç aklıma gelmemişti.Bir anda böyle bir kurgu yazmaya başladım ve karakterlerin yaşadıkları gerçekmiş gibi gelmeye başladı.

Fici yazmaya başladığım zaman da çok saçma sapan bir dönemimdi.Orayı karıştırmıyorum.

Karakterlerden biraz bahsetmek istiyorum çünkü gerçekten onlarla kendimi başdaştırdım.Ya da bilmiyorum saçma gelebilir ama onları gerçek birer kişilik olarak düşünmeye başladım.Yaşadıkları olsun,söyledikleri olsun her biri gerçekmiş gibi geliyor.

Burdan sonra saçmalayabilirim okumasanız da olur sadece kendi görüşlerimi yazacağım.

Jeongin'den başlamak istiyorum.Jeongin küçük yaştan itibaren Minho'dan hoşlanıyor zaten okuduk.Bana kalırsa çok kötü bir şey.Minho'dan hoşlanmasının kötü olduğunu söylemiyorum.Sadece düşünün ya kardeşiniz-evlatlık üvey fark etmez-var ve ondan hoşlanıyorsunuz.Olabilir,çirkin ya da yargılanacak bir şey değil.Ama bir de Jeongin açısından düşününce oldukça kötü bir durum.Çünkü o da biliyor ki asla Minho ile olamayacak.Evleniyor ve Jeongin'i kardeşi olarak görüyor bu yüzden birlikte olmaları neredeyse imkansız.

Jeongin'in Jisung hakkındaki söyledikleri de bence oldukça haklı sözler.Kıskançlık mıdır ben de bilmiyorum ama hissettiği şeyi o kadar iyi anlıyorum ki.Hiç yaşamadım böyle bir şeyi ama anlayabiliyorum nasıl bir his olduğunu.Eşsiz hisler beslediği kişi bir başkasına-üstelik o başkası en yakın arkadaşı-aşık ve onunla evlenecek.Hoşlandığı kişi en yakın arkadaşına öyle güzel bakarken ve fazlasıyla değer verirken Jeongin'in yapacak hiçbir şeyi yok.

Minho'ya gelecek olursak.Onunki apayrı bir konu.Kardeşim dediği çocuğun ondan hoşlandığını öğreniyor.Belki Minho'nun bunu öğrendikten sonra Jeongin'e neden bu şekilde yakın davrandığını merak edebilirsiniz.Eğer Minho Jeongin'le arasına mesafe koysaydı Jeongin iyi olmazdı.Zaten normalde de iyi olmasa da o küçücük mesafe bile canını çok yakardı.Ki bunu en iyi Minho bildiği için herhangi bir soğukluk olmadı aralarında.Tabikide eskisi gibi olmadılar ama dehşet kötü de değildiler.

Jisung hakkında bir şey söylemeyeceğim çünkü onun hisleri çok karışık bana kalırsa.O yüzden sizden kendinizi Jisung yerine koymanızı istiyorum.Onun yerinde olsaydınız ne hissederdiniz yazmanızı istiyorum.

Seungmin var bir de.Şunu söylemek istiyorum Seungmin'i Jeongin'e aşık olarak yazacaktım.Çünkü yaptığı şeyler biraz abartı kaçmış gibiydi.Jeongin'in hislerini açığa çıkarması falan biraz sert bir çıkıştı.Ama daha sonradan arkadaşlık ilişkilerinden yürümek istedim.Seungmin'in Jeongin'e değer verişini yansıtmak istedim.Jeongin'in acı cekmesinden hoşlanmıyordu Seungmin ama bu her şeyi Minholara anlatmasını gerektirmezdi tabikide.Aslında Seungmin'inki değer vermek değildi belki de.Kendini tutamayışından kaynaklıydı.Onun değer verdiğini sandığı,Jeongin'in iyiliğini düşündüğünü zannetmesi tamamen saçmalıktı.Onunki biraz hastalıklı bir düşünce yapısıydı.

Karakterler bu kadardı.Yazdığım kişiler için sizin de görüşlerinizi merak ediyorum.Belki yazmak istersiniz düşüncelerinizi.Tekrardan görüşürüz.Kendinize iyi bakın.

_

cigarette flower || jeonghoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin