Önündeki karaktere baktı ve baktı uzunca.
Sonra uzun bir süre düşündü.
"Sanırım bir erkek seçeceğim"
Önündeki nötr yüz bir anda kil hamur gibi şekillenmeye başladı. Yüz hatları daha da sivrilerek ön plana çıktı.
"Hmmmm"
"Uzun boylu, evet kesinlikle uzun boylu olsun"
Karakteri için, düşündükten sonra "1.80" dedi.
"Siyah bir ceket, hayır uzunca, tüm bedenini kaplayan bir kiyafet olsun"
Başında kopüşon bulunan, uzun boylu bir adam belirdi. "Haa ? İste şimdi ilginçleşiyor!"
İlgiyle baktı.
"Gözler mavi-gümüş arası olmalı! Evet, böyle iyi"
"Saçları jet siyahı ve ten rengi olabilecek en açık beyazlıkta"
[Whoa! Bu kılıkla ürkütücü görünüyor]
"Kesinlikle! Istediğim etki bu. "
"Ama bir şey eksik gibi"
Önündeki kisinin yüzüne gözlerini kisarak baktı.
Yüz hatları hala belirgin değildir ve bir manken bebeği andırır.
"Büyüdüğümde oluşacak bedenin yüzüyle şekillenseydi..."
Bebek bir süre değişti ve sanki parlıyor gibi bir etkiye sahip oldu.
"Siktir!"
[B-Bu tanrısal yüz...]
İkisi bir süre gözlerinin acıdığını hissettiler.
"Bu yüzle dolaşamam"
[İmkanı yok! Tepki çekmemeliyiz!]
"Ama değiştirmek sanki biraz..."
[Günah işlemek gibi değil mi ?]
"..."
Uzun süre baktıktan sonra bile hala bu yüzden vazgeçemeyeceklerini hissettiler.
[Bu özellikle benim yüzüm olsa bile, aşinalık dahi hissedemiyorum]
"Ben de bu kadarinı beklemiyordum"
Korkunç ve soğukkanlı bir adam için seçilen özellikler bu yüzde hızla değişti ve insanüstü bir güzelliğe evrildi.
"Pekala! O zaman bir maske taksın"
[Evet! En iyisi bu!]
Yüzünde, önünde beyaz, şekilsiz bir maske belirdi. Yüzünü boydan boya kaplıyordu.
"Gözleri icin iki delik olsun, hayır bu şekilde değil görmek imkansız. Yatay bir göz için alan. Bu da çok büyük oldu. Oval değilde, çengelli gibi olsun uçları"
"Göz boşluğu biraz daha incelip daraltılsın, hah! Harika!"
O karanlık alanda gözbebekleri, iki taşın parıldaması gibiydi.
Bashtan'ın bile ağzı açık kaldı.
[Bence maskeye karakteristik bir özellik daha eklemeli]
"Ne gibi?"
[Bir şekil]
"Ne düşünüyorsun?"
[Hiçbir fikrim yok]
[Lakin, unutmaman gereken şey şu ki. İkinci karakter oluşturmak bu kadar kolay değil.]
"?"
[Derin ağı bağımsız bir devlet olarak görebilirsin. Yaptığın bir nevi kimlik oluşturmak ve ikinci kimlik istisnalar harici imkansıza yakın]
"Anlıyorum"
Yani her an bu karakterle bir şeyler yapıp çöpe atar gibi terk edemezdi.
Maskede bir iz...
"Ay ve yıldız"
[Ne ? Neden ?]
Selen gülümsedi. Gözlerinde nostalji iziyle.
"Ama bu maskede olmamalı" sorusunu yanıtlamak yerine düşünceli bir ifadeyle önündeki mankene baktı.
Sol gözünün altınsa bie ben gibi yıldız ve sağ gözünün altında bir hilal motifi"
Maske hareketsiz kaldı. Onun yerine mankenin kendisinin yüzünde bu izler oluştu.
"Sanırım bu yeterli?"
[Maskede sadece bir çift göz yuvarı var. Bir de ağız ekleyelim. Dudak şeklinde değil, göz gibi gülümseyen bir ağız. Keskin köşeli olmasın. Ve göz uçlarından, yani bitiminden aşağı doğru sivri bir uzantılı boşluk]
Bir anda havası tamamen değisti.
O çengelli boş yerler yüzündeki motifleri de belirgin hale getirdi.
Ürkütücü, patlamaya müsait ve gizemli bir atmosfer.
[Aman tanrım!]
Ikisinin bir süre soluğu kesildi.
Seren ağzının kenarından akan tükürüğü silerken "Yeterli, ne eksiği ne de fazlası bunu lekeleyecek gibi hissettiriyor"
Karakteri kabul ettikten sonra kayıt etti.
-Karakter oluşturuldu-
-30 fpb
Giriş yapacak mısınız?
"Evet"
Giriş ücretiyle 40 fpb kesildi.
Kalan bakiye: 74.914 fpb
Yemek, birkaç araç gereç alışverişi ve bundan sonra, minimum harcama yapsa bile 100 fpb'ye yakın gitmişti bile...
Moralini bozamadan ekran karardı ve birden gözlerini kapattığı anda bilincinin taşındığını ve sanki yer değiştirdiğini hissetti.
Çevresi hizla inşa olup tekrar yapılanıyordu, ve kendi benliği de bir o kadar hızlıca.
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born in the future...Grandma?!
Teen Fiction2000'li yılların yaşlı ninesi kırık belini tutarak söverken bir şekilde öldü. Gözlerini açmasıyla bambaşka bir dünya, yepyeni bir beden ve hayatından eksilen yılların, yaşının durumuyla karşı karşıyaydı. Modern zamanın eski kafalı ninesi, gelecek za...