Medya:Moona ve Akay
Moona etek giymiyor**
---------
Tekrar yanına eğilip konuştum.
" Seni kimseye vermeyeceğim anlaştık mı?"Kahverengilerini gözlerimle buluşturdu.Birkaç dakika o şekilde birbirimize baktık.Bana inanmış olacak ki yavaşça başını salladı.
Gülümseyerek elimle saçlarını okşadım.
Ayağı kalkıp elimi uzattım."Gel bakalım ufaklık."
Elimi tuttuğunda ellerimize baktım,küçük beyaz eli,benim esmer ve büyük elim arasında kaybolmuştu.
Elimi hızlıca omzuna atıp Kamil abinin dükkanına yürütmeye başladım.
"A-a-adın ne"
"Akay,abi diyebilirsin bana."
Duraksayıp bana baktı.
"A-adın ç-çok g-g-güzelmiş aka a-abi."Bana aka demesiyle güldüm.
"Eyvallah,seninde adın çok güzel."
Konuşmamla beraber beyaz teni kızarırken önüne döndü.Birkaç dakika içinde Kamil abinin dükkanına gelmiştik.
Kapıyı açıp Moonanın önden geçmesi için yol verdim."Selamün aleyküm Kamil abi."
Kamil abi birini traş ederken konuştu.
"Aleyküm selam paşam,hoş geldin."
Kendimi koltuğa atarken konuştum."Eyvallah abi,nasıl gidiyor?"
"Şükürler olsun gidiyor bir şekilde oğlum."
Gülerek konuştu.
"Sizinkiler nasıl,baban olacak şerefsiz hiç ugramıyor.""Şükürler olsun onlarda iyi,iş güç yüzünden vakit kalmıyor be abi."
Kafasını sallayarak beni onayladı.
"Öyle tabi."O an ayakta dikilen çocuğa baktım.
Ellerini önünde birleştirmiş masumca etrafına bakıyordu.Gözleri etrafta gezerken, ona baktığımı fark etmiş gibi benim üstümde durdu.Gülerek kaş göz yaptım.
O da kaşlarını çatıp beni taklit etmeye çalıştı.Yapmaya çalışırken,yüzü ekşi limon yemiş gibi olmuştu.
Çocuğun tipine dişlerimi göstererek güldüm ve elimle koltuğun üstünü pat patladım.O da bi bana bi İşiyle uğraşan Kamil abiye bakıp,küçük adımlarla yanıma geldi.
Kamil abi traş ettiği adamdan ücreti alırken konuştu.
"Akay oğlum çay ister misin?"
Dedi.Sonra yanımda oturan beyaz tenli çocuğa bakıp konuştu.
"İster misiniz?""Yok abim,Osman abiye uğrayacağım sözüm var.Başka zamana olsun"
"İyi bakalım,hadi gel bakalım bizim asker."
Gülerek koltuktan kalkacağım sıra da dizimdeki beyaz ve küçük ellerle durdum.
"G-g-gitme."
"Burdayım minik,traş olacağım."
Durup,ceketimin cebinden telefonumu çıkardım.
"Oynamak ister misin?"
Masumca beni onaylayınca telefonumu verip,berber koltuğuna geçtim."Üçe vuruyoruz değil mi oğlum?"
Kafamı sallayarak onayladım.
Kamil abi makineyi açmış saçımı üçe vururken kulağıma eğildi."Kim bu delikanlı?"
Diyip göz kırptı.Bu adamın gördüğü kişilerin cinsiyetine bakmadan yakıştırma huyu vardı.
"Bende seninle onu konuşacaktım abi."
"Bi sorun mu var akay oğlum?"
"Yok abi sorun değil, bugün senin dükkana gelirken gördüm çocuğu annesi ölmüş,babası da istemiyormuş.Ben bi haftaya ev tutana kadar sende kalabilir mi diye soracaktım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Oğlum bxb
Roman pour AdolescentsBir asker,yabancı ve kekeme bir çocuğu nasıl sevebilirdi ki?