0.4

294 32 7
                                    

Hoseok sabah kapı seslerine uyandı. Yoongi kapısını kırar gibi açmaya çalışırken Hoseok telaşlanarak ayağa kalkıp kapıyı açmıştı. Yoongi sinirle içeri dalıp üzerine gitmişti. "Neden kitliyorsun kapıyı lan?" Yoonginin atarlanmasıyla Hoseok kafasını eyip gerilemişti.

"Ö-özür dilerim hyung uyuyordum." Yoongi çenesini tutup sıkarak "Bir daha kilitlemeyeceksin şu kapıyı çünkü bir sonraki sefere kilitleye bileceğin bir kapı olmayacak." Hoseok yavaşça kafasını sallamıştı. 

Yoongi çenesini iterek bıraktığında Hoseok sendelemşti. Hoseokun gözleri dolurken lavaboya girmişti hızla. Çıktığında Yoonginin hala odasında olmasını anlamdıramamıştı. Yoongi Hoseokun yatağına oturup ona bakarken Hoseok anlamaz bakışlar atıyordu. "Hiç erkek sevgilin oldu mu lan?" Yoonginin sorusuyla Hoseok kafasını eğmişti. "Evet.." Yoongi ayağa kalkıp dibine girmişti.

"Hiç kız sevgilin oldu mu?" Hoseok gerilirken kafasını iki yana sallamıştı. "Bildiyin ibnesin yani?" Hoseok dudaklarını ısırırken cevap vermemişti. Aşık olduğu adamın homofobik çıkmasına fazla şaşırmamıştı ama bu kadarını da beklemiyordu. 

Yoongi Hoseokun cevap vermeyeceğini anladığında odadan çıkmıştı. Hoseok göz yaşı akmadan hızla kolunun tersiyle silip aşağı inmişti. Hizmetçinin evde olmadığını anladığında kendine tost hazırlamıştı. 

Yoongi mutfağa girince etrafa bakmış tabaktaki tostu alıp ısırmıştı. Hoseok kendine içecek koyarken Yoongini görünce durdu. Yoongi tostu göstererek "Ben yedim sen kendine bir tane daha hazırlarsın artık." 

Yoongi cevap vermeden çıkınca Hoseok iç çekip kendine tekrar hazırlamıştı. Kahvaltısını ettikten sonra odasına çıkınca yatağına uzanmış Yoongiyle yutkundu. Yoongi bakışlarını telefonundan çekip ona baktı. Aklına gelen şeyle yatakta doğruldu. Sırıtarak Hoseoka bakıp "Duş almak ister misin?"

Hoseok anlamaz bakışlar atarken "Ne?" dediği an Yoongi çoktan doğrulup kolundan tutup lavaboya sokmuştu. Hoseok karşı çıkmaya çalışsa da Yoongi izin vermeden sıkıca tutup duşa sokup buz gibi suyu açıp Hoseoku altına atmıştı. Hoseok donarken dudakları soğuktan titriyordu. Kabinden kaçmaya çalışırken Yoongi sırıtarak onu izliyor izin vermiyordu.

Hoseokun tüm kıyafetleri ıslanmış ve kıyafetleri bedenine yapışmıştı. Vücut hatları belli oluyordu. Hoseok çırpınırken kabin duvarını tuttuğunu sanmıştı meğersem Yoonginin gömleğini tutmuştu. Elini kendine doğru çekecekken Yoongini de çekmişti. İkisi suyun altında ıslanırken Yoongi küfürler ederek suyu kapatmıştı. 

Sinirle Hoseoku ittirip sırtını duvara yapıştırmıştı. Hoseok gözlerini sıkıca kapatmış, dudaklarını kemiriyordu. Yoongi sertçe ona bakarken Hoseok gözlerini açıp yutkunmuştu. "Ö-özür diler-im hyung." Dolu gözleri ve kızarık titreyen dudaklarıyla zorla konuşa bilmişti.

Yoonginin gözleri çok kısa süre dudaklarına kayıp hemen geri çıkarmıştı. "Sikik şey dua et senin yüzünden elimi kana bulamak istemiyorum." Hoseok gerçekten bu sert bakışlar için bile dua etmişti. Öyle bir sert bakıyordu ki öldürecek gibi. 

 "Ama bu ceza almayacağın anlamına gelmiyor küçük sürtük."  Hoseok yutkunurken hareket eden adem elmasını gören Yoongi sırıtıp yüzünden uzaklaşıp kolunu tuttuğu gibi çıkarıp odaya getirip yatağa itmişti. Yerlere su damlarken Yoongi oflayarak göleğini çıkarıp atmıştı.

Hoseok gözlerini çıplak ıslak göğsünden ayıramayarak yutkunmuştu. Yoongi onu fark edince alayla gülüp "Ne oldu hoşuna mı gitti. Altıma da yatmak istersin sen şimdi." Hoseok bakışlarını kaçırdı. "H-hayır hyung yani sen benim a-abimsin b-ben.." Yoongi sinirle bağırmasıyla Hoseok irkilerek susmuştu. "Ben senin abin falan değilim!" Hoseok yavaşça kafasını sallamıştı. 

Yoongi üzerine gidip ıslak kıyafetini çıkartıp bir yere fıraltmıştı. Hoseok korkarak ona bakarken Yoongi gördüğü esmer tenle dilini dudaklarında gezdirip bakışlarını çekmişti sonunda.  Kemerini çıkartaren Hoseok korkarak yapacağı şeyi bekliyordu. Yoongi kemerini çıkarıp atlamıştı. Sırıtarak Hoseoka bakarken Hoseok anladığı an kaçmaya çalıştığında Yoongi kemeri bırakıp kollarını tutarak bileklerini kenardan aldığı bantla bağlamıştı.

Hoseok ağlamaya başladığında "Yapma lü-lütfen." Kollarını kafasını üzerinde bağlamıştı. Hoseoku tekrar yatağa itince kemerini eline alıp esmer göğsüne vurunca Hoseok acıyla çığlık atmıştı. Yoongi keyifle bir kaç kez vurmuş ve kanayan yaralar açmıştı. 

Beline ve karnına da vururken Hoseok ağlayarak kıvrılıyordu. Hoseokun yalvarışları umurunda bile deyildi. Hatta onun ağlayıp yalvarması hoşuna gitmişti. Bir an onu altında yalvaıp inleyerek hayal etmişti. Bacak arasında kabaran şeyle içinden küfür etmişti. Ona kalkmış olamazdı. 

Kendine de küfür ederek kemeri Hoseokun boğazına dolayıp ağlamaktan kızarıp, göz yaşlarıyla ıslanmış yüzüne bakmıştı. Gerçekten onu altında hayal edemeden duramıyordu. 

Kemeri sıkarken Hoseok yalvarıyordu "Lü-lütfen yapma n-nefes alamıyorum çok acıyor.." Hıçkırarak ağlarken Yoongi kemeri çekip yere atmıştı. Hoseok hala yatakta uzanırken zorlukla nefes alıyordu. Yoongi elini kızarıkların üzerinde gezdirip sırıtmıştı. Elini bedenine sürterken Hoseok acıyla inliyordu. 

Yoongi yüzüne eğilip "Hareketlerine dikkat et ibne, bir daha ki sefere öldürmeyeyim seni." Hoseok göz yaşlarını silip hafifçe doğrulunca Yoongi uzaklaşmıştı. Göz yaşlarını silirken Yoongi sırıtarak ona bakıyordu. "P-peki hyun-" Yoongi lafını keserek "Bana sahibim desene." Hoseok donmuş halde ona bakarken Yoongi tekrar etmişti. "Ya da sen babacığım de bana." Hoseokun yüzü kıpkırmızı olurken kafasını eğerek gevelemişti. "Pei b-..babacığım." Yoongi dudağını ısırmıştı. 

Hala bilekleri bağlıyken Yoongi bileklerinden tutup açmıştı. Hoseok bileklerini ovalarken Yoongi kulağına yaklaşıp "Aferin sana ibne." Hoseok sessiz kalırken Yoongi hafifçe yanağına tokat atıp kalkmıştı. Odadan çıktığında Hoseok sessizce ağlıyordu. 

Ayağa kalkıp duşa girmiş, sıcak suyla duş alıp kanamış yaralarını yıkamıştı. Canı çok acıyordu. Duştan çıktıktan sonra yatağına uzanmış telefonuna bakıyordu. Bir aydır konuştuğu sanal arkadaşıyla sonunda buluşmaya karar vermişlerdi. Seuldeki AVMde buluşacaktılar. Ama Hoseok emin deyildi. Yine de arkadaşının ısrarlarıyla kabul etmişti.

Yarın içi heyecanlıydı. O yüzden bu gün erken uyuyacaktı. Zaten Yoongi sayesinde çok yorulmuştu. Sanal arkadaşıyla konuşarak uyumuştu. 

Devam edecek...

Pourquoi me faites-vous cela? -YOONSEOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin