1.4

400 25 7
                                    

Hoseok kıkırdayarak önüne dönmüştü. Eve vardıklarında arabadan inmiş ve sonunda eve girmişlerdi. Girdikleri gibi Yoongi Hoseoku kendine çekip dudağından öperken Hoseok ayırmıştı. "Hyung bekle üzerimi deyiştirip odana gelicem." Yoongi keyifle sırıtırken Hoseok odasına çıkmış, elini yüzün yıkadıktan sonra dolabını karıştırmıştı.

Gördüğü kıyafetle sırıtırken iç çamaşırına kadar soyunmuş üzerine sadece bol bir tshirt giymişti. O kadar büyüktü ki Hoseokun dizlerinin biraz üstünde bitiyordu. Üzerini giydikten sonra odasından çıkıp karşı odaya girmişti. Yoongi tam da üzerini çıkarırken kapı sesiyle arkasını dönmüş ve Hoseoku ferk etmişti. Sırıtarak kıyafetini yere atıp üzerine gitmiş kolunu beline sarıp tek hamleyle kucağına almıştı.

Hoseok bacaklarını beline dolarken kollarını da boynuna sarmıştı. Dudağından öpmeye başlarken Yoongi Hoseoku yatağa getirip ani hamleye yatağa atmıştı. Hoseok yatağa poposu üstünde düşerken Yoongi ona bakarak sırıtıp pantalonunun kemerini açıp çıkarmıştı. Sadece baksırıyla kalırken Hoseok yutkunmuştu.

İç çamaşırdan belli olan şişmiş penisden gözlerini ayıramıyordu. Yoongi üzerine eyilip bacaklarına dokunarak kasıklarına kadar gelmişti. Tshirtini biraz daha yukarı kaldırınca çırılçıplak olduğunu görüp dilini dudaklarında gezdirmişti.

"Ahh merak etme bebeğim seni sertçe becericem." Hoseok dilini dudaklarında gezdirip yutkunduğunda Yoongi hemen bacaklarından tutup iki tarafa ayırmıştı. Deliğinin üzerine üflediğinde Hoseok titremişti. 

Yoongi titrediğini görünce sırıtıp dudaklarıyla deliğini kapamış emmeye başlamıştı. Hoseok çığlık atarak inlerken dilini içine sokup çıkarmaya başlamıştı. Hoseok yatakta kıvrılırken Yoongi kasıklarından tutarak bacaklarını kapamasına izin vermiyordu.

Diliyle duvarlarını dürterken dudaklarını deliğinin etrafına kapamış emiyordu. Hoseok zevkle inlerken deliği kasılıp gevşiyordu. Yoongi tekrar dilini çıkarmış ve deliğinin etrafında gezdirmişti. Bu sefer dilini tekrar içine sokup çıkarmaya başlamıştı. 

Hoseok elini Yoonginin saçlarına daldırıp çekiştirmişti. Yoongi kafasını çektiğinde Hoseok hızla onu itip üzerine çıkmıştı. Baksırının üzerinden penisini okşarken Yoongi derin sesi ile inlemişti. Hoseok kıkırdayarak baksırını çıkarıp kenara atarken penisini eline alıp çekiştirmeye başlamıştı. Yaklaşıp dilini ucuna sürtüp boydan boya yalamıştı.

Tamamını ağzına alıp sulu sesler eşliğinde emerken yutkunmuştu. Yutkunmasıyla Yoongi derince inlemiş, Hoseoku üzerinden itip sırtüstü yatırmıştı. baldırlarından tutarak bacaklarını kaldırmış ve ıslak deliğini ortaya çıkarmıştı. Sırıtarak penidinin ucunu onun deliğinin girişine sürtmüştü.

Hoseok beklenti içinde inlerken Yoongi penisinin başını içine itip hızla geri çıkarmıştı. Hoseok mızmızlanırken "Y-yap artık lütfen.." diye yalvarmıştı. Yoongi kalçalarından tutarak Hoseokun deliğini kendi penisiyle doldurmuştu.

Yoongi bu kez Hoseokun üzerine eyilmiş ellerini kafasını yanından yatağa bastırıp hızla içinde gel gitler yapmaya başlamıştı. Odada yankılanan ıslak sesler ve Hoseokun ince çığlıklarına bir de tenin tene çarpışma sesleri eklenmişti.

Yoongi hızla devam ederken kasıkları Hoseokun kalçalarına deyiyordu. Yoongi bir elini çekip Hoseokun kalçasını kavramış ardından sert tokat atmıştı. Hoseok titreyerek inlerken ağlamaya başlamıştı.

Dudaklarına eyilip üst dudağını kavramış ıslak sesler çıkararak öpmeye başlamıştı. Hoseok önündeki adama karşılık verirken deliğini parçalayan penise odaklanmıştı sadece. Yoongi tekrar Hoseokun kalçasına tokat atmıştı. 

Pourquoi me faites-vous cela? -YOONSEOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin