"Evet gençler! Bugün konuğumuz olan H.Hyunjin size bir konuşma yapacak dikkatle dinleyin lütfen buyrun"
Banane amk!
İstemsizce göz devirmeme engel olamadım ne sanıyordu bu adam kendini?
Hayır felix sen atarlısın adam daha konuşmadı bile!"Evet!"
Kızlar adamın evet demesine bile çığıracak gibilerdi.
"Gençler öncelikle beni üniversiztenizde ağırladığınız için çok mutluyum gerçekten çok güzel bir okulunuz ve bir o kadar güzelde hocalarınız var"
Hayır adam bakma bana çok çekicisin...
"Ve eğitiminizde çok iyi duruyor gelecekte sizleri şirketimde ağırlamaktan çok keyif duyacağım..."
"Ve şimdi izniniz olursa bugünlük derslerinize eşlik edeceğim"
Hemen hocamız konuşmuştu.
"İzin sizindir efendim!"
Hayır askermisin amk taramalî gibi
İlk dersimize soobin hoca girdi ayıptır söylemesi favori hocamdır kendisi.
"Evet felix sence cevabî ne bunun!"
"E"
"Nasıl bulduğunu anlatır mısın?"
"Tabi"
Hemen anlatmaya başlamıştım."Sağol felix"
"Birşey değil hocam!"
Teneffüs olduğunda herkes dışarı çıkmıştı.
Tam bende çıkıcaktım ki yuna denen akıl küpü kahvesini hyunjinin üzerine döktü.
Tabi hayalinde hyunjin beyi odaya götürüp başbaşa kalmak vardı ama òyle olmadî."Ahhhh!"
"Hı! Özür dilerim hwag bey!"
"Sorun değil felix bana yedek kıyafetlerin olduğu yere götürür müsün?"
Tabi yuna hemen atladı.
"Ah felix sen zahmet etme b-"
"Felix dedim gerisine gerek yok!"
"Buyrun"
Hemen gitmişti hyunjin rahatsız olmuşa benziyordu.Ama kızda haklı yunan tanrıçası gibi adam...
Gelmiştik kıyafetlerin olduğu yere
"Buyrun"
"Sağol gidebilirsin"
"Peki!"
Hemen gitmiştim.
_______________________________________Küçük bir değişiklikle geri geldimmm