Şunu dinleyin bu bölümü okurken nolurrr ;)_____________________________& Kaçıncı kahvemdi bu artık sayamıyordum artık.gözlerim kapanıyor,başım dönüyor,halsizim.
Ama şükür ki bitirmiştim.
Hızlıca Hwang beyin odasına koştum.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim."Bitirdin mi felix?"
"Evet Hwang bey!"
Diyip hızlıca dosyaları masasının üzerine bıraktım."Güzel,şimdi çekmecedeki dosyaları al ve onlarıda düzenle"
diyince bi afallamadım değil,
ne saçmalıyordu bu?!"Hwang bey şirketin yarısı eve gitti bi ben ve 2,3 kişi var.Zaten yorulmuşum
yarın yapsam?"Ayağa kalktı, üzerime yürüdü.
"Felix, beni 2 sene önceki Hyunjin'le karıştırma bu şirketteki kimse bana ama bile diyemezken sen yarın diyorsun?"
Hiçbirşey diyememiştim zaten ne diyebilirdim ki?
"Hwan bey... gerçekten çok yoruldum
eğer onlarıda yaparsam hepsi yanlış çıkıcak lütfen sadece 2 saat dinlensem?LÜTFEN!"Artık aramızda sadece 10,15cm vardı.
(Nerden biliyon amk)
Kulağıma yaklaştı,dudaklarını değdirmeye özen göstererek konuştu."O zaman yapma,yanlış yapma~"
Siktir
Kocaman bir SİKTİR!
Ben niye bu kadar etkilendim neden
Niye şuan hareket edemiyorum onu itemiyorum?NEFESİ BOYNUMA DEYİYO!(kalp atışım değişti lan!Angell&)"Dinlenemez miyim yani?"
Sesim o kadar kısık çıkmıştı ki,
Kekelemediğme şükretmiştim.Göz teması kurdu,ve o Derin bakışını
sundu bana..."Sadece 2 saat felix"
Hah geldi odun görününlü davar!
"Sağolun Hwan bey!"
Niye çekilmiyor bu çekilsene be adam
"Sana çekmediğin kadar acı çektireceğim felix,bana yalvarmanı sağlayacağım.~"
Neden bu adamın benimle derdi ne be,ah varoş!
O an içime bişey ekilmişti...
Cesaret...
"Neden ben?"
"Zamanı gelince öğrenirsin,hadi git dinlen."
Çekilmişti önümden ama ben nefes alamıyordum sanki...
Onun kokusu benim yaşam kaynağımdı...
_______________________Angell__________
Ohhh 1 bölüm daha changbin'in tofaşı ile gezicez bay bay,hyunlix'in rüyanıza girmesi dileği ile...
Angell&