Yaramaz kedi#8

183 16 85
                                    

Saat bilmem kaç ben şirketin mutfağından gelen sesle irkildim.

"O  neydi lan?!"

Yalan yok korkmuştum ama abartılacak birşey yoktur diye uykuma döndüm.Ama yine
mutfaktan  ses gelmişti.
Yokya evren benim uyuyamayım
diye elinden geleni yapıyor.
Kendi kendime söylenirken sözümü mutfaktan gelen cam kırılma sesi kesmişti.

"Hassiktir!"

Ne yapıcam lan ben şirkettede bi ben bide hwang bey kaldı.Ne yapıcağımı düşünürken mutfaktan ardarda gelen cam kırılma sesi ile hızlıca ayağa kalkıp hwang beyin odasını tuttum.
Artık nasıl korktuysam adamın kapısını çalmamışım.Girdiğim gibi
kapıyı kapatmam bir oldu.
Ya nerden bilebilirim Hwang beyin bu saatte üst değiştireceğini?

"FELİX!!"

Heh şimdi şıçtın felix.

"FELİX ÇABUK BURAYA GEL!"

"Gerek yok ya gidiyodum bende!"

Gerizekalı felix nereye gidiyorsun aşağıda kimden olduğunu bilmediğin cam kırılma sesleri geliyor sende gidiyorsun öyle mi?

"FELİX,SANA BURAYA GEL DEDİM!"

Anlaşıldı felix,ya öldürecek yada işkence edicek ama ben acı çekmeden ölmeyi tercih ederim.

"FELİX, BU SENİ SON UYARIŞIM!!"

yok ya ben gidim siniri yatışınca gelirim geri,keşke dediğim gibi olsaydı ancak alt kattan gelen ses ile odaya dalmam bir oldu.

"FELİX SEN NE H-"

"Biliyorum, yalnıştı ama korktum aşağıdan cam kırılma sesleri geldi bende buraya geldim özür dilerim..."

Bişey dememişti sadece bana bakıyordu.

"Nereden geldi o sesler?"

"Mutfaktan"

"Baktın mı peki?"

Yokya harbi bipolar bu!

"Hwan bey bakmış olsam burda olur muyum sizce?"

Felix sen yine kaşınıyorsun gibime geldi ama yine hayırlısı.

"Haddini aşıyorsun,git ve bak."

Lan davar bakabilsem bakarım.

"Hwang bey ama-"

"Ben sana ne dedim felix?"

"Ama yok"

"Afferin git ve bak şimdi."

Masumca bir şekilde masasına yaklaştım.ve tam önünde durdum.

"Hwang bey lütfen bakabilsen gelmezdim zaten şirkette kimse yok bi biz varız e malum dışarıda çıkamıyorum beraber baksak?LÜTFEN!"

Ayağa kalkıp elimi tuttu NE?!
elimimi tuttu lan o ANANISIKIM
İYİ DEĞİLİM SUNİ TENEFÜS!!?

"Gel bakalım seninkine eğer saçma birşey için beni aşağı indiriyorsan bunun bir cezasının olacağını biliyorsundur umarım."

Hah şimdi şıçtım cağfer bez getirğ.

Beraber aşağıya iniyorduk ve hala elimi tutuyordu.
Mutfağın önüne geldiğimizde

"Bakalım seninki kimmiş?"

Anan tövbe tövbe

Hiç korkmadan mutfağa girmişti. ışığı açıp yere baktı gerçektende dediğim gibi yerde cam kırıkları vardı.
Ancak kırıkların yanında bir kedide vardı ahh cidden bir kediden mi bu kadar korkmuştum.

"Evet felix, bir açıklaman var mı?"

"Hyunjin bey bakmadan geldiğim için üzgünüm ama sizde beni anlayın çok korktum."

"Peki!seni affetmem için bana ramyeon yapman lazım.bitirince odama getirirsin."
Diyip mutfaktan uzaklaşmıştı.

Bende hemen ramyeon yapmaya koyuldum.

15dk sonra

&yn

Felix ikisinede ramyeon yapmıştı kendisininkini masasına bırakmıştı.
Hyunjinin kini ise odasına götürmeye koyulmuştu.Kapıyı ikikere tıklatıp içeri girmişti.

Ama hiç hazırlanmadığı bir manzara ile karşı karşıya kalmıştı hyunjin uyumuştu.
Ancak oturduğu pozisyonda boynu ağrıyabileceği için elindeki ramyeonu masaya bırakıp hyunjin in boynunu rahat bir pozisyona getirmeyi planladı.Ancak tahmin ettiği gibi olmadı tam hyunjinin boynuna dokunucakken hyunjinin eli onu durdurdu.

"Napıyorsun sen?"

Feliz korkmamıştı.

"Boynunuz ağrıyacaktı,düzeltmek istedim..."

Hyunjin hala felixin elini tutuyordu.

"Bir daha asla bana dokunmaya kalkma ne olursa olsun!"

Felix sinirlenmişti ne sanıyordu bu adam kendini.

"Size dokunmaya heveslendiğim falan yok,insanlık yapıp boynunuzu düzeltmek istedim ben o size yaranmaya çalışan kızlar değilim beni onlarla karıştırmayın sakın!"

Hyunjin kızmıştı hemde çok kimse ona karşı böyle konuşamazdı bu çocuğa cezasını vermesi gerekiyordu.
Ve o gerekeni yapardı...

_______________________________________aslında bırazdaha bunun gibi yazıcaktım ama yeni bölüm atmaya karar verdim.Angel kaçarzii

Angell&

Üvey(hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin