Çağan
Sabah erkenden kalktım, Naz hala uyuyordu ... Rutin işlerimi hall edib mutfağa indim... Nazın kahvaltıda en çok sevdiği şey - menemen, kuymak yaptım... Sofrayı hazırladım... O sırada Leya geldiLeya: mmm ne güzel koku geliyo burdan böyle ... Enişte hayırdır erkenci sin?
Çağan: evet . Çünkü Nazla spor yapamaya gidicez. O yüzden kalkıb kahvaltıya bi şeyler yapayım dedim.
Leya: ooo teşekkür ederiz. Bi dk ya Bu Tuananın sevdiği yemekler kuymak,menemen. Pek romantik siniz eniştecim🤭
Çağan: ya ne demezsin . Abim nerede?
Leya: az önce kalktı ... Hazırlanıyor. Şirkete erken gidecek.
Çağan: tamam o zaman. Sofra hazır,siz geçin bende gidip Nazı uyandırıyım.
Odamıza çıktım. Naz hala uyuyordu... Uyuyunca tam bir bebeğe benziyor... Dudaklarını büzmüş ,yorganına sarılmıştı😊 uyandırmaya kıyamıyordum. Yaklaşıb yanına uzandım, saçlarını okşamaya başladım... Yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı....
Tuana: Efe.... Sen ne zaman kalktın? Saat kaç? ....
Çağan: saat 07.30
Tuana: şirkete gitmen gerekmiyor mu senin? ( Uykulu şekilde konuşuyor)
Çağan: hayır karıcım. Şirkete öğlen gidicem. Hem bizim spor yapmamız gerekmiyor mu? Neden uyuyorsun sen hala? Sen iyice tembelleştin ya ...
Tuana : ya uyumak istiyorum Efe. Kalkmasam mı acaba....
Çağan: kalkmazsan eğer canım menemen, kuymak abimlerin karnına gidecek😂 sende öyle ac kalacaksın
Tuana: nEe kuymak mı, menemen mi? Hemen kalkıyorum....
Çağan: yavaş ...yavaş ol Naz düşeceksin şimdi yataktan...😂
Tuana: 5 dk'ya ordayım hadi in sen .... Yoksa ben yiyemeden bitecek ya.... Git bana da sakla lütfennnn
Çağan: tamam ... Tamam... Büzme dudaklarını öyle... Hadi üstüne rahat bi şeyler giyin de gel... Spor yapacaz çünkü... Unutma
Tuana: tamam ya sen in geliyorum
Aşağı indim, abimler sofradaydı... Yemeğe başlamışdılar bile...
Çağan: günaydın abicim, afiyet olsun
Yağız: günaydın kardeşim, teşekkür ederim.... Tuana nerde?
Çağan: az önce uyandı... Gelir şimdiye...
Tuana: GÜNAYDIN MİLLET
Yağız: sanada günaydın yengecim de... Ama neden sabahın köründe böyle bağırıyorsun ya .... Sağır olucam şimdi...
Leya: sanada günaydın canım... Yağız abartma istersen...
Çağan: ooo pek neşeli sin bu gün . Bunu neye borcluyuz Naz hanım...
Tuana hemen sofraya geçib yemeklerin kokusunu içine çekti... Yemin ederim gerçektende çocuk gibi bu kız... Kenardan bakınca nasılda komik gözüküyor😄
Tuana: neden mutlu olmayayım. Uzun zaman sonra Leyamın sayesinde kuymak yiyecem.
Leya:canım ben yapmadım. Eniştem yaptı😊🤭
Tuana: ciddimisin? Bunu gerçekten sen mi yaptın Efe?
Çağan: eee tabikide ben yaptım. Ne o güzel olmamış mı?
Tuana: ya saçmalama. Çooook güzel olmuş. Ellerine sağlık, aynı anneannemin yaptığı gibi olmuş. Çook teşekkür ederim Efe.
Çağan: ne demek rica ederim. Afiyet olsun her kese
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH EŞİM ❤️~ÇağTu
Mystery / Thriller"Ruhlar arasında tesadüfi karşılaşmalar yoktur~ Sheila Burke" İki bir birinden habersiz insan ...biri Ruh Eşini arayan ,diğeri Aşka inanmayan birisi ,acaba bu ikilinin sonu ne olacak?ÇAĞAN EFE AK 21 YAŞINDA AMERİKADA HUKUK BÖLÜMÜNÜ OKUDU TUANA NAZ T...