Cennet bahçesi'nin derinliklerinde Tanrı'nın en sevdiği yerde bir elma ağacı varmış.O elma ağacı en güzel meyveleri verirmiş.Ama her güzel şey gibi o ağaçta yasaklıymış.O ağaçtan elma yiyen her kim olursa olsun cennetten atılırmış.
Bir gün Adem ve Havva Cennet bahçesinde huzurun kollarında bir ağaçta dinlenirken taprağın altından yerin yedi kat derinliğinden gelen yılan Havva'ya yaklaşmış ve onun kulağına bir şeyler fısıldamış.Havva yasaklı olan ağaçtan aldığı elmayı önce kendi ısırmış sonra da Adem'in de aklını çelerek ona da elmadan bir ısırık vermiş.
İşte böylelikle insanlık ilk günahı işlemiş ve ilk haram'ın tadına bakmış.Adem ve Havva Cennetten kovulurken Havva hamileymiş.Cennet'in doğu kapısı aralanmış ve Adem ile Havva Dünya'ya adımını atmış.
Havva'nın hamile olduğunu gören doğu kapısı görevlisi melek elindeki etrafa kor ateşler püskürten keskin devasa kılıcı Adem'e vermiş ve ne olursa olsun hiçbir canlıya zarar vermeden usulca hayatlarını yaşamasını söylemiş.
Doğu kapısı görevlisi Aziraphale koca duvarın üstünde dikilirken devasa yılan yanına yaklaşmış ve birden bire şekil değiştirmiş.Şimdi o da Aziraphale gibi insanlara benziyormuş ama meleğin aksine daha cılız ve kapkara kanatlara sahipmiş.
İkisi birlikte biriken bulutlara bakarken ilk yağmur tanesini beklemişlerdi.Uzun bir sessizlikten sonra ilk konuşan şeytan oldu."Sence hayatta kalabilecekler mi?"
Melek şeytana baktı ve cevapladı."Adem çok güçlü ve Havva çok akıllı,birlikte oldukları sürece asla zarar gelmez onlara." Şeytan şuh bir gülüş sundu, ardından ilk meleğe döndü ve alayla konuştu.
"Eminim öyle olur...Bu arada sanki senin bir kılıcın vardı o nerede?"
Melek telaşla şeytana döndü ve uzun, sık ve beyaz kirpiklerini kırpıştırarak konuştu."Kaybetmiş olmalıyım,yoksa birine verecek değilim ya." Şeytan meleğin dolgun dudaklarından dökülen yalanlara ve yalan söylediği için pembeleşmiş tombul yanaklarına baktı.
"Yalan benim işim melek. Sen etrafa gülücükler dağıtmaya devam et."
Melek biraz utanarak şeytanın sarı ortası siyah bir çizik olan yılan gözlerine baktı. İkisi bakışmaya devam ederken ilk yağmur tanesi düştü doğu duvarına.
Yağmur bardaktan boşalırcasına yağarken Aziraphale devasa sağ beyaz kanadını havaya kaldırdı ve yağmurdan korumak amaçlı Crowley'in üstüne tuttu.
İşte bu da bir melek ve şeytan'ın ilk konuşmasıydı.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bu da bitti...
Aşırı yorgun ve uykulu bir şekilde yazıyorum bu yüzden yazım yanlışları ve saçmalamalar çok olabilir kusura bakmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN AGNESS'IN DAKİK VE KATİ KEHANETLERİ ®BXB®
Sonstigesiki erkeğin aşkını ele almaktadır. smut bulunmaktadır. argo, küfür, şiddet ve cinsellik içermektedir. hiçbir din ve ya inanışa saygısızlık ve ya kötüleme yoktur. olaylar ve ya kişiler kesinlikle gerçek değildir. olağanüstü olaylar bulunmaktadır. :::...