Başlangıçlar

148 13 5
                                    

Evren'in yaratılışıyla ilgili güncel kuramlar,tabii o halde başlamış da yaratılmışsa,bunu 14 milyar yıl öncesine dayandırır.

Dünya'nın yaşı genellikle 4,5 milyar olarak kabul edilir.Bu tarihler yanlıştır.Ortaçağ alimleri yaratılış tarihini İÖ.3760 olarak verirler, bazılarıysa İÖ.5508'e kadar geri götürürler.Bu da yanlıştır.

Başpiskopos James Ussher yerin ve göğün İÖ 24 Ekim 4004 pazar günü sabah saat 09.00'da yaratıldığını belirtmiştir.Neredeyse 15 dakikalık bir yanılma payıyla bu da yanlıştır.
Sabah 09.13'te yaratıldı. Bu doğruydu.Şu fosilleşmiş dinozor iskeleti olayı paleontologlar'ın henüz fark etmediği bir şakadır.

Bu iki şeyi kanıtlar.Bir, Tanrı evren konusunda zar atmaz. Ben kendi koyduğum kurallarla tarifi olmayan bir oyun oynuyorum. Başkaları bunu,karanlık bir oda da kuralları açıklamayan ve sürekli gülümseyen bir krupiye ve sınırsız parayla poker oynamaya benzetir

İkincisi, Dünya terazi burcudur.Hikayemizin başladığı gece Tadfield Advertiser gazetesinde terazi başlığında şunlar yazıyor;

"Kendinizi halsiz ve rutin içine hapsolmuş hissedebilirsiniz.Önem verdiğiniz bir arkadaşınız var.Bu gün mideniz rahatsızlanabilir,salatadan uzak durun.Beklenmedik bir yerden yardım gelebilir."

Bu her bakımdan doğruydu.Salata kısmı hariç.Bunun gerçek önemini anlamak için daha öncesinden başlamamız iyi olur.

Tam olarak 6000 küsür yıl öncesinden.Herşey bir bahçeyle başlıyor,öyle de bitecek.Söz konusu bahçe, Cennet bahçesi.Bir de elma var.Güzel bir gündü, zaten her gün güzeldi.
Yediden fazla gün geçmişti,ve yağmur henüz icat edilmemişti.

Fakat cennet'in doğusunda toplanan yağmur bulutları ilk fırtınanın yolda olduğunu haber veriyordu.Ve büyük bir fırtına olacaktı.Melek ve şeytanın ilk konuştuğu an...

Bu hikaye doğu kapısı görevlisi melek Aziraphale ve başarılı iblis Crowley'in aşkını ve aşkları sayesinde gerçekleşen kıyametin hikayesidir...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Biliyorum akşam atıcaktım bölümü ama dayanamadım...

Hem bu daha başlangıç ara sıcak gibi düşünün daha ana yemeğe başlamış sayılmam.

Akşam belki bir bölüm daha atarım

ÇILGIN AGNESS'IN DAKİK VE KATİ KEHANETLERİ ®BXB®Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin