Savaş

70 4 45
                                    

Uff napacaz ulan bu böyle olmuyor.

Bakın canlarım ben bölümü attığım anda yada ilk okuduğunuz anda oy vermeyin.

Daha sonra ne bileyim bir iki gün sonra canınız bölüm istediğinde oy verin.

Öbür türlü aklıma bölüm istediğiniz gelmiyor.

Diyorum aaa ne güzel okunuyor kitabım.

O yüzden okuduğunuz anda değil de canınız yeni bölüm istediğinde oy verin son bölüme.

Oyy ben sizi yerim kurban olduklarım hemen de beni dinleyip oy veriyorlar.❤️

Yorumlarınıza cevap vermeye de bayılıyorum bu arada hepsine cevap vermeyi seviyorum ama bazen watty pisliği göstermiyor onlara cevap veremiyorum :(

Gün bugündür kaos zamanı nihuhahaha (ama az kaos şu kadarcik 🤏)

İyi okumalar dilerim boynuzlu meleklerimm 🙇

======================================

MS 1850

Aziraphale elindeki çantayı daha da sıkı tuttu ve ilerledi hızla. Ara sokakları tercih ediyordu çünkü aurası çok güçlüydü ve fark edilebilir şekilde parlıyordu mucizesi.

Mavileşen gözleri karanlık ara sokaklarda adeta güneş etkisi yapıyordu. Nefes nefese durdu kitapçının önünde ve içeriye girmeden önce etrafı kolaçan etti.

Ait olduğu yere girdiğinde biraz daha rahatlamıştı ve hızlı bir şekilde kahverengi deri çantada ki kitapları kitaplıklardan öylesine bir yere yerleştirdi.

Biraz mucize daha ve kitap artık tamamen korumada. Melek derin bir nefes verdi ve koltuğuna oturup biraz sakinleşmeye çalıştı.

Elbet birgün okurdu bu kitapları. Ama o okuyana kadar bu kitapları kimse bulmamalıydı.

Kitabı tekrar eline aldı ve üzerindeki yazıda elini gezdirdi  ÇILGIN AGNESS'IN DAKİK VE KATİ KEHANETLERİ.

Kapının açılmasıyla aceleyle yerine koydu kitabı ve içeri giren Crowley'in yanına ilerledi.

MS 1941

Soğuk gecelerden birinde Aziraphale elinde tuttuğu halatla bağlı kitaplarla birlikte girdi kiliseden içeri.

Adımladıkça karanlıkta görünen iki adama selam verdi gülümseyerek "Bay Glozer, Bay Harmony." Adamlar ciddiyetle cevap verdi.

"Bay Fell. Geç kaldınız ama önemli değil." Uzun boylu adam devraldı konuşmayı.
"Führer için kitapları getirdiniz mi?"

Aziraphale onayladı. "Getirdim." Ve masaya bıraktı kitapları."Kehanet kitapları; Orevell Bins, Robert Nixon, Shipon Ana istendiği üzere ilk baskı."

Uzun boylu olan konuştu." Ya getirmenizi istediğimiz öteki kitap? Führer onu istediğini açıkça belirtti içinde en doğru kehanetler varmış. Gerçek kehanet kitabıyla savaşı kazandık sayılır." Dedi.

Çirkin yüzü ile kötü bir gülümseme sundu uzun boylu adam. Aziraphale sakin bir şekilde yanıtladı.

"Cadı Agness Çatlak'ın dakik ve katı kehanetleri, maalesef. Korkarım o, kehanet kitabının kutsal kâse'si." Kısa boylu adam sinirle cevapladı.

ÇILGIN AGNESS'IN DAKİK VE KATİ KEHANETLERİ ®BXB®Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin